ארי מלמוד, המנכ"ל הנכנס של חוגלה קימברלי הודיע היום, עם כניסתו לתפקיד, על מינויה של טלי אורן לסמנכ"ל השיווק וחברת הנהלה בחוגלה-קימברלי ישראל.
אורן תחליף את יריב ארדון, אשר כיהן בתפקיד מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בשנה וחצי האחרונות, והודיע לפני כחודש על פרישתו.
המינוי של טלי אורן יכנס לתוקף ב- 1 ביולי 2009.
בשלוש השנים האחרונות כיהנה טלי אורן בתפקיד מנהלת שיווק אזורית תחום החיתולים במדינות MEA (תורכיה, רוסיה, דרא"פ, מדינות הגולף וישראל) בקימברלי-קלארק. במסגרת תפקידה הייתה אחראית על בניית האסטרטגיה והתוויית הפעילות השיווקית של המותג האגיס במדינות אלו.
קודם לכן, שימשה אורן במשך שנתיים כמנהלת תחום עסקי תינוקות וילדים בחוגלה קימברלי ולפני כן כמנהלת שיווק תחום החיתולים. בתקופה זו הייתה שותפה לפיתוח מוצרים ואחראית על הניהול העסקי והשיווקי של התחום. במהלך תקופת כהונתה גדל נתח השוק של המותג האגיס בכ- 8%.
טרם כניסתה לחוגלה קימברלי שימשה כמנהלת קבוצת לקוחות במשרד הפרסום גלר נסיס, ועסקה בהחדרת מותגים בינ"ל לישראל ופיתוח אסטרטגיה פרסומית למותגים אלה.
טלי אורן, בת 44, בוגרת לימודי פסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב, ניהול ושיווק מהמכללה למנהל.