טל ברמן ואביעד קיסוס, צמד מגישי הרדיו, יובילו את קמפיין הטלוויזיה ודיגיטל של גלידת שטראוס מבית יוניליוור באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי (BBR Saatchi & Saatchi) הקמפיין יקדם את השקת Goodiz, המותג החדש שמשיקה החברה, המציע סדרת גלידות שמנת מופחתות שומן וקלוריות וללא רגשות אשם.
במסגרת הקמפיין, שצולם בסביבה הטבעית של השניים, אולפן רדיו, הם מעלים מאזינים לשידור במסגרת תחרות בחסות Goodiz, שמסתיימת אחרת מהמתוכנן.
מיכל תמרי, מנהלת שיווק גלידת שטראוס ביוניליוור: ":סדרת Goodiz מביאה את בשורת גלידת ה-wellness המפנקת לישראל, והיא מיועדת לכל מי שרוצה ליהנות מגלידה טעימה, ללא יסורי מצפון. מאחר ולמעשה השקנו קטגוריית גלידה חדשה שאין דומה לה בישראל, בחרנו בטל ואביעד להוביל את הקמפיין של המותג החדש משום שמעבר לכך שהם מצחיקים, שנונים ואהודים מאוד בקרב קהלי היעד שלנו, הם נתפסים כאנשי תקשורת מאוד אמינים".
Goodiz היא סדרת גלידות שמנת מופחתת קלוריות ושומן, מפנקות וטעימות במיוחד עם מרקם קרמי, סיבים תזונתיים פרה ביוטיים ומגוון תוספות עשירות כמו שוקולד מריר מעולה, שקדים מובחרים, תותים ועוגיות איכותיות. כל זאת בכ-395 קלוריות בלבד לכל הקופסה. מספר הקלוריות לכל הקופסה, בכל אחד מ-4 הטעמים, צויין בבולטות בחזית האריזה והוא מהווה חלק מעיצובה.