עם הצגת תהליך רענון המותג אמר מיכאל דיין, מנכ"ל טמבור: "לא יכולנו לחשוב על תזמון טוב יותר להעמדתו והעצמתו של רעיון המותג המיתולוגי של טמבור "תראו מה שצבע יכול לעשות" בקדמת הבמה, מאשר בשנה של חגיגות ה – 60 לישראל".
לקראת עונת הפסח- אמר דיין- טמבור שמה לה למטרה לעודד את חווית הצביעה וההתחדשות בבית כחלק משיפור איכות החיים ולהגדיל לאורך זמן כתוצאה מכך את תדירות הצביעה וצריכת הצבע לנפש, בדומה לאלו של שווקי צבע מפותחים כגון מערב אירופה וצפון אמריקה.
איתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק של חברת טמבור אמר היום כי אסטרטגיית השיווק של החברה בשנת 2008 תתמקד בחיזוק והעצמת המנהיגות של טמבור בשוק הצבע הישראלי והרחבת המענה המקצועי לקהלי היעד השונים. המהלך השיווקי שמציגה טמבור כולל רענון לערכי המותג והשפה התקשורתית המלווה אותו.
אופי המהלך, הכולל לוגו צבעוני ומתחלף, לצד העצמה של הסיסמא המיתולוגית של טמבור, מחזק את ערכי המותג המרכזיים: מקצועיות, שמחת חיים, התחדשות, ישראליות אותנטית ומעורבות סביבתית.
איתן ויצמן ציין כי מאחורי השינוי עומד הרצון למנף את אחד הנכסים החזקים ביותר של טמבור לאורך השנים שהפך כבר למטבע לשון "תראו מה שצבע יכול לעשות" , אמירה המבטאת את המנהיגות הבלתי מעורערת של טמבור בשוק הצבע הישראלי ומבטאת באופן הבולט והחזק ביותר את שמחת החיים המלווה את העשייה בצבע.
לוגו טמבור המחודש מהווה פריצת דרך קריאטיבית בשילוב שבין מותג מוביל לחברת צבע. תבנית הלוגו המלווה את החברה לא משתנה אלא מקבלת עוצמה חדשה ועשירה באמצעות עשרות גוונים חדשים – הרקע הצבעוני יתחלף בכל ממשק עם הצרכן. לוגו טמבור לא יהיה מחוייב לצבע אחד, אלא לקשת רחבה של צבעים וגוונים.
בחודשים הקרובים יומחש השינוי על גבי רכבי החברה ושילוטים בנקודות מכירה בשילובים צבעוניים עשירים.
מהלך חידוש המותג יגובה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי / Y&R, הכולל: סרט פרסומת חדש, מודעות בעיתונות, קמפיין אינטרנט ופעילות שיווקית במגזרים בהשקעה של כ – 4 מליון ₪.
לצד סרט ההשקה מחדשת טמבור את אתר האינטרנט www.tambour.co.il , מציגה טרנדים עיצוביים חדשים בעיצוב בצבע לאביב קיץ 2008 , ומשיקה לכבוד הפסח מוצרים חדשים ואריזות חדשות במשפחת הסופרקריל – משפחת צבעי הקירות הנמכרת בישראל.
על סרט הפרסומת החדש- אביב קיץ 2008
במרכזו של המהלך עומד סרט פרסומת חדש שצולם והופק בארץ ובפריס, המשלב אלמנטים ריאליסטיים ופנטסטיים, ועושה שימוש בטכנולוגיה ייחודית בשם "movie capture", שבאמצעות חיישנים מיוחדים, יכולה להעתיק דמויות אמיתיות לדמויות אנימציה.
הסרט מציג את תל אביב ותושביה בעולם תלת מימד בשחור לבן, כאשר דמויות ואלמנטים ממוסגרים בקווים שחורים וטבועים עליהם מספרים, באופן שמזכיר עולם של חוברות צביעה.
הסרט מתחיל כשתושבי תל אביב מגלים שאורח זר חדר לעיר – פרפר צבעוני ריאלסטי. הפרפר מעורר את סקרנותם של האנשים, שעד כה הורגלו לחיות בעולם שחור לבן, והם מתחילים לרדוף אחריו ברחובות. לבסוף חבורת של שישה אנשים מגלה שהפרפר הצליח לחמוק דרך החומה שמפרידה בין העולם שלהם לעולם הריאליסטי (הצבעוני). החבורה הנחושה פורצת את החומה וחודרת אל גן יפהפה וצבעוני, אל העולם הריאליסטי. האנשים המופתעים מתחילים להישטף בצבעים, ומדמויות קווים הם נהפכים לאנשים בשר ודם.
הסרט מסתיים עם הסיסמא : "תראו מה שצבע יכול לעשות"