טמבור משנה לוגו ומעמידה במרכז הבמה את הסיסמא המיתולוגית "תראו מה שצבע יכול לעשות"

עם הצגת תהליך רענון המותג אמר מיכאל דיין, מנכ"ל טמבור: "לא יכולנו לחשוב על תזמון טוב יותר להעמדתו והעצמתו של רעיון המותג המיתולוגי של טמבור "תראו מה שצבע יכול לעשות" בקדמת הבמה, מאשר בשנה של חגיגות ה – 60 לישראל".



לקראת עונת הפסח- אמר דיין- טמבור שמה לה למטרה לעודד את חווית הצביעה וההתחדשות בבית כחלק משיפור איכות החיים ולהגדיל לאורך זמן כתוצאה מכך את תדירות הצביעה וצריכת הצבע לנפש, בדומה לאלו של שווקי צבע מפותחים כגון מערב אירופה וצפון אמריקה.




איתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק של חברת טמבור אמר היום כי אסטרטגיית השיווק של החברה בשנת 2008 תתמקד בחיזוק והעצמת המנהיגות של טמבור בשוק הצבע הישראלי והרחבת המענה המקצועי לקהלי היעד השונים. המהלך השיווקי שמציגה טמבור כולל רענון לערכי המותג והשפה התקשורתית המלווה אותו.



אופי המהלך, הכולל לוגו צבעוני ומתחלף, לצד העצמה של הסיסמא המיתולוגית של טמבור, מחזק את ערכי המותג המרכזיים: מקצועיות, שמחת חיים, התחדשות, ישראליות אותנטית ומעורבות סביבתית.



איתן ויצמן ציין כי מאחורי השינוי עומד הרצון למנף את אחד הנכסים החזקים ביותר של טמבור לאורך השנים שהפך כבר למטבע לשון "תראו מה שצבע יכול לעשות" , אמירה המבטאת את המנהיגות הבלתי מעורערת של טמבור בשוק הצבע הישראלי ומבטאת באופן הבולט והחזק ביותר את שמחת החיים המלווה את העשייה בצבע.



לוגו טמבור המחודש מהווה פריצת דרך קריאטיבית בשילוב שבין מותג מוביל לחברת צבע. תבנית הלוגו המלווה את החברה לא משתנה אלא מקבלת עוצמה חדשה ועשירה באמצעות עשרות גוונים חדשים – הרקע הצבעוני יתחלף בכל ממשק עם הצרכן. לוגו טמבור לא יהיה מחוייב לצבע אחד, אלא לקשת רחבה של צבעים וגוונים.



בחודשים הקרובים יומחש השינוי על גבי רכבי החברה ושילוטים בנקודות מכירה בשילובים צבעוניים עשירים.



מהלך חידוש המותג יגובה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי / Y&R, הכולל: סרט פרסומת חדש, מודעות בעיתונות, קמפיין אינטרנט ופעילות שיווקית במגזרים בהשקעה של כ – 4 מליון ₪.



לצד סרט ההשקה מחדשת טמבור את אתר האינטרנט www.tambour.co.il , מציגה טרנדים עיצוביים חדשים בעיצוב בצבע לאביב קיץ 2008 , ומשיקה לכבוד הפסח מוצרים חדשים ואריזות חדשות במשפחת הסופרקריל – משפחת צבעי הקירות הנמכרת בישראל.



על סרט הפרסומת החדש- אביב קיץ 2008


במרכזו של המהלך עומד סרט פרסומת חדש שצולם והופק בארץ ובפריס, המשלב אלמנטים ריאליסטיים ופנטסטיים, ועושה שימוש בטכנולוגיה ייחודית בשם "movie capture", שבאמצעות חיישנים מיוחדים, יכולה להעתיק דמויות אמיתיות לדמויות אנימציה.


הסרט מציג את תל אביב ותושביה בעולם תלת מימד בשחור לבן, כאשר דמויות ואלמנטים ממוסגרים בקווים שחורים וטבועים עליהם מספרים, באופן שמזכיר עולם של חוברות צביעה.


הסרט מתחיל כשתושבי תל אביב מגלים שאורח זר חדר לעיר – פרפר צבעוני ריאלסטי. הפרפר מעורר את סקרנותם של האנשים, שעד כה הורגלו לחיות בעולם שחור לבן, והם מתחילים לרדוף אחריו ברחובות. לבסוף חבורת של שישה אנשים מגלה שהפרפר הצליח לחמוק דרך החומה שמפרידה בין העולם שלהם לעולם הריאליסטי (הצבעוני). החבורה הנחושה פורצת את החומה וחודרת אל גן יפהפה וצבעוני, אל העולם הריאליסטי. האנשים המופתעים מתחילים להישטף בצבעים, ומדמויות קווים הם נהפכים לאנשים בשר ודם.
הסרט מסתיים עם הסיסמא : "תראו מה שצבע יכול לעשות"


אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח