בתי הקפה, המסעדות, הברים והפאבים, העסקים שמהווים אבן דרך משמעותית בתרבות הבילוי הישראלית, הם מהעסקים שנפגעו משמעותית ממשבר הקורונה. העסקים נסגרו לחלוטין ועד לפני ימים ספורים לא יכלו גם להוציא משלוחים.
על מנת לסייע למסעדות היוקרה, לברים, לבתי הקפה ולפאבים בתקופה זו, חברת טמפו באמצעות אתר האונליין BLEND יזמה את פרויקט – ME.N.U, במסגרתו מציעה לבתי העסק השונים פלטפורמה אינטרנטית שתאפשר להם למכור את מוצריהם.
ניתן לרכוש מוצרים למימוש בבית העסק (במשלוח / לכשייפתח) או חוויות שיווקיות מטעם בית העסק (סדנת קוקטיילים / יום בשוק הם השף / סדנת אפייה וכו').
כל מכירה עוברת ישירות לבית העסק ללא עמלות או דמי תיווך.
רז קלמנוביץ, מנהל שיווק מים, קפה ופפסיקו בחברת טמפו :"זו ההזדמנות לרגע של אסקפיזם. לתמוך בעסקים הקטנים, חלקם גם שותפים נאמנים שלנו לאורך השנים, ולאפשר לקהל הרחב להמשיך להנות ממגוון המוצרים של בתי העסק האהובים. מכאן גם שמו של הפרויקט – ME.N.U, משחק מילים המשלב בין "תפריט" לבין השותפות הקיימת בין העסק ללקוחות הקבועים והנאמנים".