טמפו פותחת בשיתוף פעולה עם רשת FOX: עולים בקמפיין תדמית בהיקף של כ-2 מיליון ש"ח

טמפו, משווקת המשקה פפסי מקס, עולה יחד עם רשת FOX בקמפיין תדמית בהיקף של כ-2 מיליון ש"ח ₪.



לקראת תחילת 2007 חוזרת טמפו להשקיע במותג המוביל שלה בתחום הקולה – פפסי מקס.


לפפסי מקס נתח שוק של 18% משוק משקאות בדיאטים השחורים ( לפי נתוני נילסן ).



המהלך השיווקי המשותף של החברות יחל כאמור בתחילת 2007 ויכלול מבצע במסגרתו ניתן יהיה למצוא תווי קניה לרכישה באחת מ – 164 חנויות רשת FOX על ארבעת מותגיה: נשים, גברים, ילדים ובייבי. מהחברה נמסר כי התווים הנם בשווי כולל של 700,000 ₪.



לדברי יואש בן אליעזר מנהל השיווק בטמפו, "מטרת המבצע הוא גם לפנות לקהל צעיר


הבוחר לשתות משקאות דיאט, וגם להתחבר לעולם הטרנדי והאופנתי של הצעירים".



"זו לא הפעם הראשונה שמשקה טרנדי מתחבר עם מותגי אופנה עדכניים", מוסיף בן אליעזר.


"כמותג צעיר ונועז בוחרת טמפו להחדיר את פפסי מקס בערוצי שיווק שונים ומפתיעים, כמו


לדוגמא הצבת פחיות פפסי מקס על מכוניות נוסעות ועוד".





אולי יעניין אותך

aharon-kitel1
vacancy-g95f357287_12801
BOYMAC1
raphi1
barzilai1
F0_0316_0200_sher

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים