טמפו, יבואנית מותג הקפה MAURO, תחל לשווק בישראל את קפסולות הקפה של המותג האיטלקי לשימוש ביתי . MAURO נפוץ עד היום במוסדות קולינריים בהם "קפה נואר", בית קפה "קדוש" הירושלמי, רשת "בנדיקט", רשת "ביתא קפה", "גראנד קפה" של מסעדת טורקיז ועוד.
תערובות הקפה של מותג MAURO עוברות את תהליך הקלייה ברג'יו קלבריה שבדרום איטליה, בתהליך מסורתי ואיטי הנקרא ,A Tostatura Lenta תחת תנאים קפדניים והישענות על 70 שנות ניסיון. תערובת הקפה של MAURO מורכבת מפולי ערביקה ורובוסטה הנבחרים בקפידה ויוצרים טעם עשיר ומעורר עם ארומה מודגשת למיצוי טעמים מקסימלי.
בשנים האחרונות, ניכר גידול מתמשך באנשים המתעניינים בקפה. שוק הקפה המקומי צומח בכל שנה בכ-3-4%, ו-1 מכל 2 ישראלים מעידים כי הם מחזיקים במכונת אספרסו ביתית. על פי הנתונים, רוב מכונות הקפה הנרכשות בשוק המקומי מותאמות לקפסולות הקפה בטכנולוגיית נספרסו, והגידול המשמעותי בשוק זה צפוי להגיע לסכומי מכר של כ-600 מיליון שקלים עד סוף השנה.
לדברי רז קלמנוביץ', מנהל שיווק קפה, מים ופפסיקו, "Mauro הינו ממותגי האספרסו המובילים והאהובים על בתי הקפה ומסעדות התדמית בישראל. השקת קפסולות תואמות נספרסו מבית המותג מאפשרות להנגיש את הטעם והחוויה של בית הקפה לצריכה ביתית. הקפסולות מגיעות באותם הטעמים של הבלנדים שאותם ניתן להשיג בבתי הקפה המובילים."