יאן יאנקו (29), מונה למנהל מחלקת המדיה החברתית ב- moblin, חברת השיווק והפרסום הסלולרי המובילה בישראל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי יאנקו על תחום הפרסום בזירת המדיה החברתית במובייל ובטאבלטים. יאנקו יהיה אחראי על ליווי לקוחות החברה בתהליך הבנייה וההוצאה לפועל של אסטרטגיית הקידום, המדידה והפרסום ברשתות חברתיות; עבודה עם מנהלי לקוחות על התוויית אסטרטגיה ללקוחות ותכנון וביצוע של אסטרטגיית קידום ממומן ברשתות חברתיות.
יאנקו בוגר לימודי יחסי ציבור בעבודי קריאייטיב, וכיום הוא מרצה לפייסבוק במכללה לניו-מדיה. בעבר עבד בחברת Stickytacs, המתמחה בבניית אפליקציות ולפני כן ב- GNS דיגיטל, מחלקת הדיגיטל של משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.
יאנקו מתפעל כיום את אחד הבלוגים הנצפים בתחום הקידום והשיווק בפייסבוק בישראל, ואף נבחר על ידי מאקו לאחד מ 32 האנשים שהכי כדאי לעקוב אחריהם בפייסבוק בישראל.
"בימים בהם מתוך 1.28 ביליון משתמשים פעילים בפייסבוק, 945 מיליון מהם נכנסו ממערכות ה-mobile, אין ספק שגוף כמו moblin עובר שינוי גם הוא…", אומר עומרי ארגמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת moblin. "זאת ועוד, 59% מהכנסות פייסבוק ממודעות ברבעון הראשון של 2014, באו מפלטפורמת ה-mobile ויאנקו ינווט יחד עם הלקוחות שלנו את האסטרטגיה הפרסומית החדשה הנדרשת כיום. בשנתיים האחרונות, ובעיקר בפייסבוק, אנו רואים צמיחה מאסיבית בתקציבי הפרסום ברשתות החברתיות במובייל. המדיה החברתית הינה מדיה ייחודית עם מגוון אפשרויות וטרגוט שאין בשום מדיה "סטנדרטית" סלולרית. כשחקן המוביל בתחום אנו מחויבים להמשיך להוביל ולספק ללקוחותינו את קשת האפשרויות הרחבה שהסלולר מציע".