יובל רייבנבך (27), ביתה של אשת התקשורת ובעלת משרד יחסי הציבור והדוברות – דניאלה רייבנבך תקשורת, תנהל את מחלקת הדיגיטל, המתמחה בתכנים ופעילויות מותגים ברשתות החברתיות.
רייבנבך, בוגרת תואר ראשון בחינוך ואמנות, החלה את עבודתה במשרד לפני כשנה ומונתה השבוע כמנהלת המחלקה שתרכז את פעילות האינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב וכ'ו של מותגים ולקוחות המשרד.
לדברי יובל רייבנבך: "בעידן בו נוצרה מתודולגיה שיווקית חדשה במסגרתה תקציבי הפירסום ממוקדים בפנייה ישירה לקהל היעד, באמצעות משפיענים שהפכו לאמצעי מדיה אפקטיבים ומדוייקים, אני רואה חשיבות בלתת מענה ללקוחות ומותגים באמצעות מדיה זו.
המחלקה תנהל פעילות שווקית לאורך זמן עם משפיענים מובילים שייצרו נתוני מעורבות גבוהים".
עוד מסרה רייבנבך: "בצל הקורונה, בהם חברות ומותגים מתמודדים עם דרך שיווקית חדשה, כמו: רכישות מקוונות, תרבות קנייה דיגיטלית, חווית רכישה אחרת, האתגר של אנשי השיווק להתאים לצרכן את המוצר/מותג המותאם לו".
משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת, מהמובילים בתחום, מנהל בין היתר את תקציבי יחסי הציבור של קבוצת קניוני עופר, לוריאל ישראל, חטיבת המזון של חברת שסטוביץ, קבוצת טיב טעם, הרבלייף, בורסת היהלומים הישראלית, חברת כרמית, חברת המזרח יבואנית לנדרובר ויגואר. קבוצת בריל, רשת אירוקה, גולברי, קבוצת רולטיים ועוד.