המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) בשיתוף חברת Synergy, המתמחה בייעוץ לחברות בתחום האוטומיזציה של תהליכים שיווקיים, יקיימו יום עיון אשר יעסוק בדור החדש של פתרונות שיווקיים מבוססי מידע. פתרונות אלו מבוססים על פנייה חכמה ומושכלת בערוצי השיווק בהתאם לקהל לקוחות הארגון.
יום העיון יתקיים ביום שלישי, ה- 5.4 בשעה 9:30 במלון קראון פלאזה, תל-אביב. האירוע מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי ומנהלי שיווק, מנהלי מותגים ומנהלי Call Center.
לדברי גל הלפרין, סמנכ"ל השיווק של Synergy, בעידן בו ניתן לחקות מוצר בתוך דקות ושירות אינו משמש כלי ליחודייות, הנושא היחיד שארגון יכול לעשות בו שימוש על מנת ליצור ולשמר יתרון תחרותי, הוא המידע על לקוחותיו.
במסגרת יום עיון זה יציג רן שאול, מנכ"ל חברת Synergy, סקירה של הפתרונות העסקיים המניבים הכנסות והנם בעלי השפעה ישירה על הצלחת הארגון הן בהיבט של הגדלת ההכנסות והן בהיבט של ניצול מושכל יותר של המשאבים השיווקיים; שון דויל, גורו שיווק בינ"ל המתמחה בניהול קמפיינים ויועץ בכיר בחברת Synergy, יספר כיצד עושים זאת ענקים בינ"ל וישראל אולניק, מנכ"ל חברת שילוב מחקר יעלה דילמות בבחינת אפקטיביות הפרסום. במקביל יובאו סיפורי לקוח ע"י דוד לרון, מנהל חטיבת הלקוחות בסלקום ואבי צימרמן סמנכ"ל השיווק בלאומי קארד.
ההשתתפות כרוכה בתשלום. לפרטים ולרישום: טלפון: 6711913- 03 לפנות לתמי.