יום עיון של המי"ל בשיתוף חברתSynergy : איך להפוך מידע שיווקי לכסף?

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) בשיתוף חברת Synergy, המתמחה בייעוץ לחברות בתחום האוטומיזציה של תהליכים שיווקיים, יקיימו יום עיון אשר יעסוק בדור החדש של פתרונות שיווקיים מבוססי מידע. פתרונות אלו מבוססים על פנייה חכמה ומושכלת בערוצי השיווק בהתאם לקהל לקוחות הארגון.



יום העיון יתקיים ביום שלישי, ה- 5.4 בשעה 9:30 במלון קראון פלאזה, תל-אביב. האירוע מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי ומנהלי שיווק, מנהלי מותגים ומנהלי Call Center.



לדברי גל הלפרין, סמנכ"ל השיווק של Synergy, בעידן בו ניתן לחקות מוצר בתוך דקות ושירות אינו משמש כלי ליחודייות, הנושא היחיד שארגון יכול לעשות בו שימוש על מנת ליצור ולשמר יתרון תחרותי, הוא המידע על לקוחותיו.



במסגרת יום עיון זה יציג רן שאול, מנכ"ל חברת Synergy, סקירה של הפתרונות העסקיים המניבים הכנסות והנם בעלי השפעה ישירה על הצלחת הארגון הן בהיבט של הגדלת ההכנסות והן בהיבט של ניצול מושכל יותר של המשאבים השיווקיים; שון דויל, גורו שיווק בינ"ל המתמחה בניהול קמפיינים ויועץ בכיר בחברת Synergy, יספר כיצד עושים זאת ענקים בינ"ל וישראל אולניק, מנכ"ל חברת שילוב מחקר יעלה דילמות בבחינת אפקטיביות הפרסום. במקביל יובאו סיפורי לקוח ע"י דוד לרון, מנהל חטיבת הלקוחות בסלקום ואבי צימרמן סמנכ"ל השיווק בלאומי קארד.



ההשתתפות כרוכה בתשלום. לפרטים ולרישום: טלפון: 6711913- 03 לפנות לתמי.


אולי יעניין אותך

table
 קסטיאל רזיאל
 רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
-צילום גיל שטיר
 גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח