יוניליוור ישראל המשווקת את מותג הדאודורנטים הגברי AXE, מדווחת כי על פי נתוני נילסן כבש המותג בקטגוריית הדאודורנטים לגברים, נתח שוק של 15.5% בחודש אפריל וזינק ברבעון הראשון למקום השני עם 14%, אחרי ספיד סטיק (26.5%). יעדיה של יוניליוור לתפוס עד סוף 2005, 17% משוק הדיאודורנטים לגברים שהיקפו כ-95 מליון ₪.
במסגרת הפעילות השיווקית למינוף ההצלחה, עלתה יוניליוור ישראל בסרטון חדש ל-AXE, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ובהשקעה של כ-1,500,000 ש"ח. סרטון זה – האופנוען – ממשיך את סדרת סרטוני הפרסומת של המותג שעלתה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, 24 ובמגזר הרוסי.
יוניליוור ישראל נכנסה לראשונה לתחום מוצרי הטיפוח לגבר עם מותג הטיפוח הגברי הבינלאומי – AXE, לפני כארבעה חודשים.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "אנו שבעי רצון מההשקה המוצלחת של המותג AXE , שלמעשה הצדיק את ההחלטה האסטרטגית של יוניליוור להיכנס לתחום הטיפוח הגברי.