יוניליוור ישראל ממשיכה לחזק את המותג דאב בקרב המגזר החרדי-דתי.
המותג דאב הושק במגזר החרדי בתחילת שנת 2005 עם פעילות רחבה שכללה ערב השקה, קמפיין עיתונות, שילוט חוצות ופעילויות בנקודות המכירה.מטרת המהלך הנוכחי הנה לבסס את מעמדו של המותג דאב כמותג הטיפוח מספר 1 במגזר החרדי, באמצעות פעילויות שיווקיות המותאמות לציבור זה.המהלך יבוצע באמצעות משרד הפרסום מימד.
במסגרת ערבי הטיפוח המיוחדים לנשים, יתקיימו סדנאות חווייתיות סביב המותג דאב, יוצגו ערכי המותג ויחולקו מוצרים וקופונים למשתתפות להתנסות ולהיכרות עם מוצרי דאב.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: " יוניליוור ישראל פועלת מזה שנים בקרב המגזר החרדי-דתי ורואה בו פלח מרכזי וחשוב. החברה פועלת ללימוד הצרכים והמגמות הקיימים במגזר זה על מנת לתת להם את המענה הראוי. היות ואנו רואים במגזר זה אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים שלנו, אנו מתכוונים להמשיך ולהשקיע בקידום המותגים שלנו במגזר גם בעתיד."
המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגוריית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים.
המותג דאב הושק במגזר החרדי בתחילת שנת 2005 עם פעילות רחבה שכללה ערב השקה, קמפיין עיתונות, שילוט חוצות ופעילויות בנקודות המכירה.מטרת המהלך הנוכחי הנה לבסס את מעמדו של המותג דאב כמותג הטיפוח מספר 1 במגזר החרדי, באמצעות פעילויות שיווקיות המותאמות לציבור זה.המהלך יבוצע באמצעות משרד הפרסום מימד.
במסגרת ערבי הטיפוח המיוחדים לנשים, יתקיימו סדנאות חווייתיות סביב המותג דאב, יוצגו ערכי המותג ויחולקו מוצרים וקופונים למשתתפות להתנסות ולהיכרות עם מוצרי דאב.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: " יוניליוור ישראל פועלת מזה שנים בקרב המגזר החרדי-דתי ורואה בו פלח מרכזי וחשוב. החברה פועלת ללימוד הצרכים והמגמות הקיימים במגזר זה על מנת לתת להם את המענה הראוי. היות ואנו רואים במגזר זה אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים שלנו, אנו מתכוונים להמשיך ולהשקיע בקידום המותגים שלנו במגזר גם בעתיד."
המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגוריית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים.