יוניליוור ישראל משיקה את המותג דאב בקרב הציבור החרדי-דתי

יוניליוור ישראל, המשווקת את דאב, מותג הטיפוח המוביל בישראל, משיקה את המותג בקרב הציבור החרדי-דתי. בכוונת החברה לחזק ולבסס את מעמדו של המותג במגזר באמצעות פעילויות שיווקיות נרחבות המותאמות לציבור זה.


המהלך, שיבוצע באמצעות משרד הפרסום מימד בהשקעה כוללת של כ-1.1 מיליון ₪, כולל קמפיין פרסום ייחודי לציבור החרדי-דתי ופעילויות דיול, דיוור וקד"מ בנקודות המכירה הרלוונטיות לציבור זה. כחלק מהפעילות עורכת יוניליוור ישראל ערב חווייתי לנשים במגזר החרדי שנועד להכרות מקרוב עם דאב – מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.


יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "יוניליוור ישראל פועלת מזה שנים בקרב המגזר החרדי-דתי ורואה בו פלח מרכזי וחשוב. החברה פועלת ללימוד הצרכים והמגמות הקיימים במגזר זה על מנת לתת להם את המענה הראוי. כחברה מובילה בתחומה, החלטנו השנה לתת דגש חזק לפעילותנו עם המותג דאב בקרב הציבור החרדי – דתי. מטרתנו לחזק את המותג במגזר ולהעמיק את הקשר של הצרכנים החרדים-דתיים אליו".


מיכל גולדמן, מנהלת השיווק של תחום טיפוח הגוף והבית ביוניליוור ישראל: "למותג דאב סדרה עשירה של מוצרים במגוון קטגוריות: סבונים ותחליבי רחצה, מוצרים לטיפוח שיער, לטיפוח הגוף, ניקוי פנים ודאודורנטים. במסגרת השקת המותג למגזר החרדי-דתי, בדומה


למגזר הכללי, נשים דגש על קטגוריות הליבה של המותג תוך התמקדות בתחום הסבונים וטיפוח השיער. אנו רואים הזדמנות גדולה במגזר החרדי – דתי בפרט לאור תוצאות מחקרים שערכנו, אשר הצביעו על האהדה הגדולה לה זוכה המותג דאב במגזר זה. מגוון המוצרים של דאב נותנים מענה לצרכיה הפונקציונליים של האישה וכן מעניקים לה חוויה מענגת ומטפחת בעת השימוש בהם".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח