יוניליוור ישראל, המשווקת את דאב, מותג הטיפוח המוביל בישראל, משיקה את המותג בקרב הציבור החרדי-דתי. בכוונת החברה לחזק ולבסס את מעמדו של המותג במגזר באמצעות פעילויות שיווקיות נרחבות המותאמות לציבור זה.
המהלך, שיבוצע באמצעות משרד הפרסום מימד בהשקעה כוללת של כ-1.1 מיליון ₪, כולל קמפיין פרסום ייחודי לציבור החרדי-דתי ופעילויות דיול, דיוור וקד"מ בנקודות המכירה הרלוונטיות לציבור זה. כחלק מהפעילות עורכת יוניליוור ישראל ערב חווייתי לנשים במגזר החרדי שנועד להכרות מקרוב עם דאב – מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "יוניליוור ישראל פועלת מזה שנים בקרב המגזר החרדי-דתי ורואה בו פלח מרכזי וחשוב. החברה פועלת ללימוד הצרכים והמגמות הקיימים במגזר זה על מנת לתת להם את המענה הראוי. כחברה מובילה בתחומה, החלטנו השנה לתת דגש חזק לפעילותנו עם המותג דאב בקרב הציבור החרדי – דתי. מטרתנו לחזק את המותג במגזר ולהעמיק את הקשר של הצרכנים החרדים-דתיים אליו".
מיכל גולדמן, מנהלת השיווק של תחום טיפוח הגוף והבית ביוניליוור ישראל: "למותג דאב סדרה עשירה של מוצרים במגוון קטגוריות: סבונים ותחליבי רחצה, מוצרים לטיפוח שיער, לטיפוח הגוף, ניקוי פנים ודאודורנטים. במסגרת השקת המותג למגזר החרדי-דתי, בדומה
למגזר הכללי, נשים דגש על קטגוריות הליבה של המותג תוך התמקדות בתחום הסבונים וטיפוח השיער. אנו רואים הזדמנות גדולה במגזר החרדי – דתי בפרט לאור תוצאות מחקרים שערכנו, אשר הצביעו על האהדה הגדולה לה זוכה המותג דאב במגזר זה. מגוון המוצרים של דאב נותנים מענה לצרכיה הפונקציונליים של האישה וכן מעניקים לה חוויה מענגת ומטפחת בעת השימוש בהם".