יוניליוור ישראל משיקה ג'ל אקונומיקה

יוניליוור ישראל, המשווקת את מותג סיף פנטסטיק, מרחיבה את פעילותה בתחום האקונומיקה, הנאמד בכ-70 מיליון ₪ בשנה, ומשיקה מוצר חדש – ג'ל אקונומיקה מרוכזת בניחוח אורנים ובניחוח לימון.



יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "המהלך של השקת ג'ל אקונומיקה מרוכזת ממשיך את בניית המותג סיף פנטסטיק, על ערכים של אפקטיביות ומקצוענות בנקיון: "מקסימום נקיון במינימום מאמץ". אנו צופים כי במסגרת ההשקה נתפוס נתח שוק של כ-10% מתחום האקונומיקה בישראל".



שוק האקונומיקה בישראל מוערך על פי נתוני נילסן בכ-70 מיליון ₪ בשנה, כאשר השחקנים הדומיננטיים בקטגוריה זו הם סנו עם נתח שוק של 63%, סיף לובן קלין (יוניליוור ישראל ) 18% ו-הבית הלבן (שופרסל) 9%. רובו של השוק ממוקד כיום במיכלים של ל 4 ליטר (למעלה מ-90% ) מהשוק.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס