יוניליוור מאמצת שפה פרסומית חדשה וקמפיין חדש למותג סיף פנטסטיק

יוניליוור ישראל, המשווקת את המותג סיף פנטסטיק, יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי להאצת צמיחת המותג, במסגרתו מדגישה החברה את יעילותו המקסימלית בניקיון ואת הכוח הצהוב, המהווה סימן היכר למותג סיף.



התוכנית השיווקית כוללת שפה פרסומית חדשה עם קמפיין חדש, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן אשר החל לאחרונה לטפל בתקציב מותג סיף, בהיקף של כ-2 מיליון ₪, תחת הסיסמה "סיף פנטסטיק – כל כך חזק שמספיק פעם אחת", וכן השקת מוצרים חדשים – ג'ל אקונומיקה מרוכזת וג'ל לניקוי אסלות.



יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: " סיף הינו מותג חשוב ביותר בפרוטפוליו של יוניליוור ישראל ואנו מגדילים את התמיכה השיווקית בו.


השפה התקשורתית החדשה של סיף פנטסטיק, שנבנתה יחד עם ראובני פרידן, ממשיכה את בניית המותג המבוסס על ערכים של אפקטיביות ומקצוענות בניקיון: "מקסימום ניקיון במינימום מאמץ". אנו צופים כי השקה זו תמשיך לחזק את סיף פנטסטיק כמותג ניקיון מוביל בישראל .


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג