יוניליוור משיקה קמפיין רחב היקף לרגל השקת סדרת חליטות – פירמידה חדשה תחת המותג ליפטון

מותג התה הבינלאומי ליפטון מבית יוניליוור, משיק מהלך רחב היקף לרגל השקת סדרת חליטות חדשות בסדרת הפירמידות המצליחה של המותג. המהלך יכלול קמפיין טלוויזיה ופעילות אינטרנט באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, שילוט חוצות ופעילות קד"מ בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪.



הקמפיין החדש, נועד לתמוך בסדרת חליטות חדשה תחת המותג, המציגה 10 חליטות בטעמים חדשים ומיוחדים המשלבים בתוכם מגוון רחב של צמחים, פירות ותבלינים המעניקים חווית שתייה מפתיעה ומרגשת.



ליפטון הינו מותג התה המוביל בשוק העולמי של עלי תה ותה מוכן. המותג פועל בלמעלה מ- 150 ארצות בהם נמכר מגוון רחב של סוגי תה המיובא מ- 25 ארצות.



בארץ מציע המותג מגוון של סוגי תה ביניהם תה שחור, תה ארל גריי, תה בטעמים וחליטות. החליטות מוצעות בתיון תלת מימדי בצורת פירמידה – כל שקיק פירמידה כולל צמחים, עלים וחתיכות פרי גדולים יותר המשחררים במהירות את כל הטוב שבהם בתהליך הכנת החליטה ויוצרים משקה עשיר בטעם ובארומה.



קרן סער, מנהלת שיווק תחום המשקאות ביוניליוור ישראל: "תה הינו משקה ותיק שהוא חלק מתרבות השתייה בארץ ובעולם. בתקופה האחרונה אנו עדים לפריחה של תחום התה בכל העולם ושתית תה תופסת מקום מרכזי יותר בשגרת היומיום. סגולותיו הבריאותיות של התה לצד מגוון רחב של טעמים מאפשרים יצירת הפסקה רגועה ונעימה בקצב החיים האינטנסיבי.



החליטות החדשות של ליפטון מציעות לצרכנים חווית שתייה בזכות הטעמים הייחודיים ופורמט הפירמידה המסייע להעצמתם. אנו בטוחים כי המוצרים החדשים והפעילות המלווה את השקתם תמשיך לחזק את מעמדו של תה ליפטון וחליטות ליפטון בפרט, ותהפוך את שתית התה לחלק הטוב של היום עבור קהל הצרכנים."



השקת החליטות החדשות תלווה בקמפיין טלוויזיה שיעלה בערוצים 24 ,22 ,10 למשך 6 שבועות. בנוסף יכלול המהלך פעילות אינטרנט ופעילות קד"מ ייחודית, באמצעות חברת טרגט מרקט.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים