מוטי בראון , לשעבר יו"ר ומנכ"ל תשלובת כיתן,שלמה סלומון וחנן גרינברג יזמו הקמת רשת חדשה הנקראת "ג'ינג'ר".
שלמה סלומון, לשעבר סמנכ"ל שיווק ומסחר של כיתן, והמכהן כמנכ"ל הרשת מסר כי החנות הראשונה נפתחה בימים אלה בדיזנגוף סנטר בתל-אביב. עלות ההשקעה בחנות היא כחצי מליון ₪ .
אורית קסטן, סמנכ"ל ומעצבת החברה, אחראית לתפיסה העיצובית של הרשת ולבניית קולקציה ייחודית המיוצרת בעיצובה ובפיקוחה ברחבי העולם.
הקונספט של גינג'ר משלב בין מוצרי טקסטיל בית לבין מתנות ופריטים ייחודיים. כל המוצרים מעוצבים בשפה עשירה וצבעונית תוך יצירת כתב יד ייחודי.
הרשת מחברת בין העולם החדש של "בנטון" המאופיין בצבעוניות ובקווים נקיים לבין אוסף פריטים אוטנטיים מהעולם הישן עם נגיעה עכשווית.
הרשת מאופיינת כחנויות בוטיק היוצרות אווירה אינטימית וחיבור בין תרבויות שונות במראה עכשווי ומעודכן.
לדברי סלומון: " ג'ינג'ר פועלת זה מספר שנים, כספקית של מותגים פרטיים בתחום אופנת הבית לרשתות מובילות בישראל. חתימת הסכם הבלעדיות עם בנטון יצרה צורך לערוץ קמעונאי שיוכל לתת דגש עיצובי ומיצובי למוצרי בנטון וג'ינג'ר. החנות הראשונה ברשת תהיה המפגש הראשון של המותג גינג'ר עם הקהל הרחב".
עד סוף שנת 2010, מעריך סלומון, יפעלו ברשת ג'ינג'ר למעלה מ-10 חנויות. "בימים אלה אנו נמצאים בתהליך חיפוש אתרים מתאימים בקניונים ובמרכזי קניות אחרים בערים הגדולות".