יורוקום נציגת Nokia בישראל תעניק גם השנה חסותה לתוכנית הריאליטי "האח הגדול"

יורוקום נציגת Nokia בישראל תעניק גם בעונה החדשה שהחלה השבוע חסות בתוכנית "האח הגדול". הפעילות מהווה חלק מהשקת חנות האפליקציות של Nokia בישראל – OviStore.co.il



במסגרת הפעילות פיתחה יורוקום נציגת Nokia בישראל אפליקציה בעזרתה יוכלו משתמשי Nokia לצפות במשך כל ימי התכנית (100 ימים) בסיכום יומי על המתרחש בבית הכי מדובר במדינה וניתן כמובן לצפות בכל הדיווחים של כל הימים שעברו החל מהכניסה לבית.


האפליקציה מתאימה לכל מכשירי Nokia דור 3 הקיימים בשוק, (מערכת הפעלה סימביאן כמו גם S40) משמע- הפעילות פונה ומתאימה לכ 4.5-4 מיליון לקוחות בישראל.


היקף הפעילות נאמד בכ- 1,500,000 ₪ ומנוהל עבור יורוקום Nokia על ידי חברת התוכן השיווקי קונטנט-מדיה.



מדובר בפרוייקט ייחודי וחדשני, במסגרתו מערכת התכנית תערוך את הסיכום החדשותי היומי אותו ניתן יהיה לראות גם באתר Mako והוא יכלול את ההתרחשויות הכי חמות ומעניינות שהתרחשו בכל יום בבית, גם בימים בהם אין שידור ישיר ! האפליקציה הנה כאמור חינם כשהגלישה המומלצת הנה באמצעות ה Wifi , גלישה דרך הרשת תחויב לפי החבילה של גלישה "חיצונית לפורטל" שיש לכל לקוח.



האפליקציה תהיה זמינה בחינם להורדה באתר OviStore.co.il . המשתמש יצטרך להוריד את האפליקציה פעם אחת בלבד, ויוכל להנות מידי יום מפרק וידאו מקוצר באורך 10 דקות ובו תמצית האירועים החשובים שהתרחשו בבית.

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח