רוטרי ישראל בחר במשרד לניאדו תקשורת ויחסי ציבור להוביל את מערך התקשורת וההסברה של הארגון . 26 משרדי יחסי ציבור ניגשו למכרז על התפקיד, 6 מהם עלו לגמר ובסיום נבחרה חברת לניאדו תקשורת ויחסי ציבור המתמחה בין השאר בפעילות הסברה לעמותות ובקשרי קהילה.
במסגרת הפעילות התקשורתית תקיים לניאדו תקשורת ויחסי ציבור קמפיינים יחצ"ניים לקידום החשיפה התקשורתית לפעילויות המגוונות המתבצעות במועדוני רוטרי ברחבי הארץ ותסייע לארגון בהגדלת מספר החברים ובשיתופי פעולה עם גורמים מסחריים לקידום הפעילות הקהילתית של הארגון.
רוטרי – הוא ארגון עולמי א-פוליטי של אנשי עסקים ובעלי מקצוע מובילים בתחומם, המאוגדים במועדונים חברתיים, ללא הבדל דת, לאום, גזע או מין, המקיימים פעילות הומניטארית התנדבותית בקהילה ובעולם. תנועת הרוטרי בישראל מציינת מעל 70 שנות קיום, ב- 60 מועדונים ומונה כ- 1,400 חברים. בין מגוון הפעילויות של רוטרי ישראל: מועדוני עולים חדשים, טיפול בחיילים בודדים עם שחרורם, חלוקת מלגות בגובה 2.5 מיליון ₪ לסטודנטים נזקקים, ילקוטים לתלמידי כיתות א' ממשפחות מצוקה, טיפול בזקנים עריריים וילדים במצוקה, אנשים בעלי מוגבלויות ונושאים בינלאומיים של רצון טוב ועוד.
לניאדו תקשורת ויחסי ציבור מתמחה בתחומי הצרכנות, עמותות, משברים ואיכות סביבה. בין לקוחות לניאדו תקשורת ויחסי ציבור: קרן לב"י, קרן של"ם (למען האדם עם הפיגור השכלי) , ארגוני רופאים, כמיפל, משרד הבטחון, חברות תשתיות וגז ועוד.