קבוצת יינות ביתן משיקה את הרשת הרביעית של הקבוצה. רשת חרדית כשרה למהדרין- "שוק מהדרין". הרשת מצטרפת לרשתות הנוספות בקבוצה: יינות ביתן, יינות ביתן שוק ומגה בעיר. הרשת החדשה תמנה 17 סניפים שהוסבו מסניפים של רשת יינות ביתן ורשת זול בשפע שנרכשו ע"י יינות ביתן בשנה החולפת. זאת ההשקה הראשונה של הקבוצה מאז רכישת מגה בעיר ביולי האחרון.
הסניפים יפתחו בשכונות ואזורים בהם יש ריכוזים גדולים של אוכלוסייה חרדית. צעד זה נעשה במחשבה להתאים את הרשת הנ"ל לקהל החרדי גם במאפייני הצריכה ולא רק בכשרויות המוצרים עצמם כמו לבוש העובדים, אריזות ועוד.
ההחלטה של יינות ביתן להיכנס למגזר החרדי נובעת מרצון להתמקצעות בקהלי יעד ייעודיים.
ארז אייזנברג סמנכ"ל שיווק קבוצת יינות ביתן: "זהו צעד אסטרטגי ראשון שאנו עושים לאחר רכישת רשת מגה. חשבנו רבות איך אנו רוצים לבנות את הקבוצה והמותגים השונים בה. בעקבות הרכישה, התאפשר לנו להתרחב לנתח שוק נוסף ולהקים רשת חרדית בשילוב סניפי יינות ביתן וסניפי זול בשפע.
יינות ביתן, בבעלות נחום ביתן, הינה הרשת השנייה בגדולה בישראל, לאחר רכישת מגה ומגה בעיר בשנה החולפת. הרשת מונה כ-200 סניפים בארץ בפריסה ארצית. קבוצת יינות ביתן, שמה בכל חנויות הרשת דגש מיוחד על מתן שירות אדיב, מחירים הוגנים, על איכות וטריות המוצרים תוך הקפדה בנושא הכשרות. ה"אני מאמין" של חברת יינות ביתן הוא אספקת מוצרי מזון ומוצרי צריכה לכל המשפחה, במחירים תחרותיים לציבור הרחב, תוך שמירה על איכות וסטנדרטים גבוהים, כבוד לעובדים ותרומה משמעותית לקהילה.