מותג אופנת הילדים הונצואליEPK מעמיק את פעילותו בישראל ולצד התרחבות בפריסת הסניפים, מעלה לראשונה בתולדות המותג קמפיין טלויזיה ייחודי בישראל, כשהוא מחדד את המסר האסטרטגי המוביל של המותג: ההשראה מהילדים.
לטובת צילומי הקמפיין, קיים דניאל זקס מנהל הקריאייטיב של משרד הפרסום דובצקי.זקס.אוברוצקי, שיתוף פעולה יוצא דופן עם עמוד הפייסבוק: 'הילדים הם התסריטאים הטובים בעולם', בו הורים שולחים את הגיגי הקטנטנים שלהם ואלו זוכים לביטוי בעמוד.
במסגרת הקמפיין שיעלה היום לראשונה לאוויר: ארבע סיטואציות שונות של ילדים בסביבתם הטבעית, כשהרעיון המוביל הוא אופן התגובה היצירתי והספונטאני שלהם להתרחשות סביבם, כשאת כל הטקסטים בתסריט, כתבו ילדים אמיתיים. הטקסטים שצולמו בסרטונים הינם המקוריים, ללא עריכה או שכתוב!
רן שכטר, מנכל איפיקיי בישראל: " לאחר המהלך הקודם בו ילדים מכל העולם איירו את הלוגו של המותג כראות עיניהם, ההמשכיות הטבעית היא שהם ייצרו גם את התוכן לפרסומות. אנו גאים ונרגשים לקראת קמפיין הטלויזיה הראשון והייחודי הזה של המותג כאן בארץ".
דניאל זקס, מנהל הקריאייטיב במשרד הפרסום דובצקי.זקס.אוברוצקי:
"מדהים לראות את הקונספט שהשקנו לפני שנה, ממשיך להתפתח ולהמציא את עצמו מחדש. תענוג לעבוד עם לקוח שמאפשר לרעיונות מהסוג הזה להפוך למציאות ולהוכיח את עצמם".