ילנה ראלף נבחרה להוביל את מותג RTW של דני מזרחי


הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר ילנה ראלף, נבחרה להוביל את מותג ה-RTW של מעצב אופנת העילית דני מזרחי. ראלף תככב בקמפיין פרסום שצולם בקיסריה, בתקציב של 60,000 דולר, שעיקרו מודעות בעיתונות נשים.



מותג ה-RTW של מזרחי, מאופיין במראות טרנדים ובאיכויות של אופנת עילית.


המותג שהושק השנה בהשקעה של 350,000 דולר, פועל בחנות עצמאית בקומת המזרקה בגן העיר. בחנות המתפרסת על 250 מ"ר מפוארים בעיצובו של מזרחי, אין חלון ראווה סטנדרטי, אלא חלון ראווה אטום לחלוטין, צבוע לבן ועליו מתנוסס רק הלוגו.



דני מזרחי: "ההצלחה המיידית של מותג ה- RTW בישראל, הובילה אותי לפעול גם בארצות הברית, היעד הוא השקת מתחם אופנה מפואר באטלנטה. יצאתי לדרך רק לאחר שהצלחתי לשלב בין יצירת קולקציות אופנתיות וטרנדיות, תוך שמירה על הערכים והאיכויות של אופנת העילית עליהם אני מקפיד".



מזרחי, מתמחה בעיצוב שמלות כלה וערב יוקרתיות מזה 20 שנה, את הקולקציות היוקרתיות מובילה המוזה הקבועה גלית גוטמן.



לפני כשלוש שנים הוא הדרים מדיזינגוף ליפו, שם השיק מתחם אופנה מפואר המשתרע על פני 1500 מ"ר בפרויקט "חצרות יפו".



המותג החדש, מציע מבחר רחב של שמלות, חולצות, מכנסיים וחליפות, וליין של נעליים, תיקים, חגורות ותכשיטים בעיצובו של מזרחי, במחירים אטרקטיביים הנעים בין 1200-6500 שקלים.



בתמונה: ילנה ראלף.



צלם: איתן טל




אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר