חברת יעד ממתקים בחרה במערכת ניהול משאבים ארגוניים המתקדמת COMAX ERP של קומקס (www.comax.co.il) המסופקת כשירות בטכנולוגיית "מחשוב ענן"(cloud computing), ומאפשרת אינטגרציה מלאה וקלה בין פעילויות מכירות, שיווק, ניהול ספקים, ניהול הובלות ומשלוחים, וחשבונאות.
בטכנולוגיית מחשוב ענן הלקוח לא צריך לרכוש חומרה ותוכנה, או להקים תשתיות עבור מערכת של קומקס, כאשר השימוש במערכת הוא על גבי האינטרנט והתשלום נעשה על בסיס חודשי בהתאם לשימוש.
יעד ממתקים, המייבאת ממתקים לרשתות שיווק פרטיות, מחזיקה מלאי של כ- 200 סוגי פריטים שונים לאספקה מיידית, המנוהלים כולם במערכת קומקס. ההקמה וההסבה של הנתונים מהמערכת הישנה של החברה למערכת קומקס ארכה שלושה ימים בלבד.
החלטתה של הנהלת יעד ממתקים לעבור למערכת ה- ERP של קומקס המותקנת ופועלת בהצלחה במאות עסקים בישראל, התבססה על התרשמותם של מנהלי החברה מהמערכת אותה ראו בפעולה מוצלחת ברשת מרכולי סופר-דוש בבת ים. ניתוח הגרפים שמערכת קומקס מציעה, מאפשר ירידה לפרטי פרטים ופילוח נתונים לפי שם הסוכן, הלקוח, הסניף והמוצר.
דודי זריהן, שותף ובעלים של יעד ממתקים אומר: "ראינו כיצד המערכת פועלת בסופר-דוש, והתרשמנו בעיקר מהירידה לפרטים שמערכת קומקס מגיעה אליה. כיום אני יכול לראות בכל זמן נתון את רווחיות כל מוצר שלי הנמצא תחת קטגוריית מוצר במערכת".
ארי מזרחי, סמנכ"ל מכירות ושיווק בקומקס אומר "יעד ממתקים תהנה ממערכת ERP מודרנית מבוססת מחשוב ענן, הנתמכת על ידי חברה שמכירה את צרכי השוק בכלל ואת צרכי הלקוח בפרט, בנוסף לחיסכון משמעותי בעלויות התפעול והציוד הנדרש להפעלת המערכת. ליעד ממתקים, כמו גם למאות לקוחותינו האחרים, חשובה העובדה שקומקס מלווה, מדריכה ותומכת לכל אורך הדרך, ומשקיעה רבות בפיתוחים עתידיים בכדי להמשיך להוביל את השוק".