כנס "הבנת הצרכן בעידן האינטראקטיבי – המגמות החדשות" ייערך בקריה האקדמית אונו בשיתוף באומן בר ריבנאי, Saatchi & Saatchi, וזניט מדיה ביום חמישי, ה –2/6/2005 בין השעות 16:00 – 20:00.
משתתפי הכנס ידונו בגישות המתפתחות כיום להבנת עולם הצרכן לצורך גיבוש אסטרטגיות חדשות בתחום השיווק הפרסום והמדיה, לאור הקושי הגדל והולך בהשגת תשומת ליבו של הצרכן. קושי שגדל והולך בעיקר לנוכח הצפי בהתפתחות נוספת של ערוצי המדיה האינטראקטיבית וטכנולוגיית הפס הרחב בטלוויזיה, בפרט. במסגרת הכנס יתקיים פאנל ""משווקים מקשיבים לצרכן".
משתתפים בכנס: סופי בלום, מנכ"ל, פרוקטר & גמבל ישראל, יעקב גלברד מנכ"ל פאלפון,עמוס שפירא, מנכ"ל אל-על לשעבר, יעקב קדמי מנכ"ל באומן בר ריבנאי, אלון הוכדוף מנכ"ל זניט מדיה, גיא טולדנו סמנכ"ל פיתוח עסקי, באומן בר ריבנאי, ד"ר איל מעוז ראש ההתמחות בשיווק בקריה האקדמית אונו, גיורא גולן, ראש תחום מחקר איכותי, מדגם.
מנחה: מיכל שפירא, ראש ההתמחות בפרסום בקריה האקדמית אונו.