יפאורה מציגה את נערת תפוזינה החדשה בקמפיין חדש
נערת תפוזינה החדשה תלווה את הקמפיין החדש לתפוזינה, בהיקף של כ-6 מיליון ₪, שיעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן ויכלול פרסומת טלוויזיה בערוצים 2, 10 ,9 ו-24
לתפקיד ההיסטורי והמיתולוגי של נערת תפוזינה נבחרה אחרי אודישנים רבים הדוגמנית הבריטית היפה, ליאן ניג'ל ( ( Leanne Nagle נערת תפוזינה חדשה, בעלת לוק שובבי וסקסי, כיאה לנערת תפוזינה, שלראשונה גם לא תהיה בלונדינית או ג'ינג'ית..
עלילת הסרט מתרחשת על מטוס שבו התקלקלה מערכת המיזוג, ואחת הנוסעות – נערת תפוזינה כמובן, מתחפשת לדיילת ומפתה את הטייס לנחות בחוף קרוב. הסרט מסתיים, איך לא, במסיבת חוף מרעננת ורטובה..
המותג "תפוזינה" צמח בשנה האחרונה לפי נתוני נילסן בשעור שנתי של 23.6% ומהווה היום 21.2% אחוז מהקטגורייה (היקף שנתי נילסן 2009) בגובה כולל של כ-180 מיליון ₪.