חברת "יפעת מחקרי מדיה מתקדמים" מבית "יפעת" המשווקת את שירות "ניתוח תדמית בכותרות- כי הכותרות קובעות!" מציגה את הדרוג החודשי שעוקב אחר אזכור החברות הגדולות במשק בכותרות העיתונות היומית. הדרוג כולל ניתוח הופעות כל החברות המסחריות בכותרות וכותרות המשנה של העיתונות היומית החילונית והדתית. הדרוג אינו כולל גופי שידור וחברות ממשלתיות.
במקום הראשון בטבלה היא חברת בזק עם כ- 1140 כותרות וכותרות משנה.
נתי יעקובי מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים מוסר: "בזק היא החברה המסחרית שאוזכרה מספר הפעמים הרב ביותר בכותרות העיתונות היומית, ממוצע של כ-6 כותרות ליום! למרות שבזק היא שיאנית הכותרות החציון, רוב הכותרות שלה היו ניטרליות או מעורבות, כלומר לא חיוביות או שליליות מובהקות, בעיקר בשל האזכורים הרבים של הקבוצות שהתמודדו במכרז על הבעלות בה".
במקום השני נמצא בנק הפועלים והוא דוגמא לגוף שעמד בעין הסערה התקשורתית עם מספר שיא של כותרות שליליות בעיקר בשל פרשת הלבנת ההון ומנגד מספר שיא של כותרות חיוביות שמשקפות עבודת יחסי ציבור ודוברות פעלתנית.
טבע תעשיות פרמצפבטיות ממוקמת במקום הרביעי בטבלה בעיקר בשל הסיקור האינטנסיבי של ביצועי המניה שלה שעמד על כ- 40% מכלל הסיקור של החברה בכותרות.
שטראוס עלית היא חברת המזון היחידה שהתמקמה בעשירייה הפותחת בשל סיקור הזינוק ברווחי החברה ויציבותה, גיוס מיליארד ש"ח, תקציב הפרסום שלה ועוד.
סלקום ופרטנר סוגרות את טבלת עשרת הגדולים בכותרות כאשר סלקום זוכה לסיקור בולט למבצע "אהבה מהסרטים" ופרטנר מקבלת סיקור אוהד להנפקה המוצלחת.
יעקובי מוסיף כי: "החברה שהופיעה במספר הכותרות הגבוה ביותר בתחום הפעילות למען הקהילה הייתה בנק הפועלים שתרמה לפרויקטים שונים ואילו החברה שבלטה בכותרות בנושא מוצרים חדשים ופיתוחים טכנולוגיים הייתה חברת מייקרוסופט שלא הצליחה להיכנס לדרוג עשרת החברות במובילות בכותרות. החברה שהובילה בכותרות בנושא השירות שהיא מציעה ללקוחתיה היתה חברת אל על עם נטייה קלה לכיוון הסיקור השלילי בתחום זה".