התחרות השנתית היוקרתית הנערכת על ידי אוניברסיטת וורטון בשיתוף גופי המדיה המובילים בעולם תתקיים במסגרת כנס סושיאל בינלאומי שיתקיים בפילדלפיה בחודש הבא.
SMLA מעניקה פרסים עבור הישגים יוצאי דופן בעולם הסושיאל מדיה בכל רחבי העולם. מאות גופים וחברות מ-18 מדינות שונות הגישו את מועמדותם ב-16 קטגוריות עולמיות המייצגות תעשיות שונות. בין המועמדים הסופיים לפרס נכללות חברות מובילות עולמיות כמו: DELL, Adobe, אמריקן אירליינס ועוד.
web done new media עלתה לגמר התחרות, ומועמדת בקטגוריית שירותים ממשלתיים ושלטון מקומי. החברה הגיע לשלב הגמר בו מתמודדים שני מהלכים פורצי דרך על פרס מהלך הסושיאל העולמי של השנה בתחום הממשל והשלטון המקומי. מועמדות זו, שהינה המועמדות היחידה בשלב הגמר של גוף ישראלי בתחרות יוקרתית זו, הינה על ניהול אסטרטגיית הרשתות החברתיות של פיקוד העורף במהלך מבצע "עמוד ענן". במהלך מבצע "עמוד ענן" יצרו מאות אלפי אזרחים דיאלוג עם פיקוד העורף באמצעות הפייסבוק, האינסטגרם והרשתות החברתיות. זו הפעם הראשונה שבה יצאה ההסברה הישראלית מתחומי המדיה הכתובה והמשודרת והפכה לאינטראקטיבית תוך הפיכת הציבור לאקטיבי בהעברת המסרים מצילי החיים. חברת web done ניהלה את הזירה הדיגיטלית הזו תוך הגעה למאות אלפי ישראלים שנחשפו, הגיבו והפיצו בעצמם מסרים חשובים אלה.
מיכל שרייבר, מנכ"ל web done: "מדובר במהלך מורכב שאנחנו בווב דאן מאוד גאים בתוצאות שלו, שהן בראש ובראשונה – הצלת חיים. ההכרה בו כאחד ממהלכי הסושיאל מדיה פורצי הדרך בעולם משמחת מאוד ומסמלת דרך חדשה לשימוש ברשתות חברתיות שלא רק על מנת "למכור או לשווק" מוצר אלא כדי להעביר מסרים מורכבים יותר".