יקבי בנימינה משיקים היום, את מערך השיווק וההפצה העצמאי של היקב. בשלב ראשון זה, משקיע היקב במהלך כמיליון וחצי דולרים. המערך כולל שלושה מנהלי תחומים, 8 סוכנים וצי רכבים הכולל 7 רכבי חלוקה. בשלב זה, יפיץ את היקב יינות וליקרים, בשלב שני ירחיב את סל המוצרים שלו במוצרי יין ואלכוהול נוספים. במהלך 7 השנים האחרונות, בוצעה ההפצה הבלעדית בישראל של יקבי בנימינה על ידי חברת "שקד". במהלך תקופה זו בוצעה פעילות עצמאית של היקב אל מול חברות התעופה, חברת "ג'יימס ריצ'רדסון" מפעילת הדיוטי פרי, מרכז המבקרים של היקב, ומערך הייצוא של היקב, המהווה 22% ממחזור המכירות של היקב. המוצרים של יקבי בנימינה משווקים כיום במאות נקודות מכירה ובהן: רשתות השיווק, חנויות היין, מסעדות, בתי מלון, חנות ג'יימס ריצ'רדסון, חברות תעופה ועוד. מנתוני יקבי בנימינה עולה כי היקב מחזיק כיום בנתח של % 7 משוק היין הישראלי עם 2.5 מליון בקבוקים בשנה. המחזור הכספי של היקב הסתכם בשנת 2007 בסך של 45 מיליון ₪, נתון המהווה גידול של 8% לעומת שנת 2006. בתחילת השנה ערך היקב הליך מיתוג מחודש , בו הושקעו כמיליון ₪. במסגרת זו הוחלף לוגו היקב וצורף הסלוגן "אנשים שאוהבים יין". מהלך זה מהווה המשך לתהליך מיתוג כל סדרות היין של היקב בשלוש השנים האחרונות. רכישת היקב על ידי בעליה של רשת חצי חינם, נבעה מתוך האמונה בחוזקו של המותג, ופוטנציאל הרווח הגלום בו ובעלי היקב שותפים לחיזוק וקידום המותג בנימינה בשוק המקומי והבינלאומי.