יקבי כרמל, היקב הגדול והמוביל את שוק היין בישראל, הודיע על מיתוג מחדש של סדרת היינות הקלאסית "PRIVATE COLLECTION". הסדרה, אשר נושאת את דמותו של מייסד היקב הברון אדמונד דה רוטשילד, הינה מהסדרות הוותיקות ביותר של היקב, כמו גם בעלת קהל צרכנים רחב ונאמן.
מהלך המיתוג מחדש של סדרת ה"PRIVATE COLLECTION", אשר נעשה ע"י רינת סופר גרינפלד ואיילה אילת הינו מהלך משלים לשדרוג היין בסדרה אשר החל לפני כשנתיים והפיכתה לסדרה הכוללת יינות איכותיים בתמורה גבוהה למחירם.
המיתוג מחדש, כמהלך אסטרטגי שיווקי, אשר מבוסס על מחקרים אשר הצביעו על כך כי לנראות בקבוקי היין ועיצוב התוויות, השפעה משמעותית על החלטות הצרכן ותדמית המותג, מטרתו לאפיין ולבדל את הסדרה, תוך שמירה על קהלי הצרכנים הקיימים והגעה לקהלי יעד חדשים, וכל זאת תוך שימור וחיזוק הנכסים והערכים המזוהים עימה.
במסגרת המיתוג מחדש של סדרת ה"PRIVATE COLLECTION" עוצב מחדש לוגו הסדרה ככזה המייצג את מהותה ומעביר מסר של איכות, אלגנטיות ובינלאומיות. עוד יבוא המיתוג מחדש לידי ביטוי באמצעות תוויות חדשות לבקבוקי הסדרה ונראות הבקבוקים עצמם.
מהלך המיתוג מחדש יגובה בפעילויות שיווקית רחבה אשר תכלול קמפיין פרסום טלוויזיוני, פרסום בבתי קולנוע, מודעות במגזינים ותמיכה רחבה בנקודות המכירה .
סרטון הטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום "חברון-זלצמן" בכיכובו של השחקן העולה איתי שטראוס, יעלה לתקופה של שבועיים, תחת הסלוגן: "לקלאסיקה יש צליל חדש".
לדברי ישראל איבצן, יו"ר אגודת הכורמים בישראל :"לאחר כשלושה עשורים במהלכם הפכה לאחת הסדרות המובילות בקטגורית היין בשוק הישראלי, מחדשים 'יקבי כרמל' כמהלך אסטרטגי, את הסדרה ופניה, תוך השקעה בנראות של בקבוקי הסדרה וזאת במטרה לסחוף את ציבור הצרכנים הישראלי אל תוך תרבות היין המרתקת של יקבי כרמל הכוללת יוקרה, איכות, היסטוריה ותרבות"
יפעת רוזנברג, מנהלת השיווק של יקבי כרמל, מציינת: "המיתוג החדש של סדרת "PRIVATE COLLECTION" הינו אחד הצעדים המשמעותיים במסגרת המהפכה של יקבי כרמל. ממחקרים שערכנו עלה כי לנראות התווית של היין יש משמעות גדולה בהעדפת יין כזה או אחר על ידי הצרכן. אנו צופים כי המהלך יביא לגידול של כ-10% בנתח השוק ולצמיחת הקטגוריה כולה."
סדרת ה"PRIVATE COLLECTION" של יקבי כרמל בפורמט החדש מונה שמונה סוגי יינות, ובהם ארבעה יינות אדומים מהסוגים: קברנה מרלו, קברנה, שיראז ומרלו; שלושה יינות לבנים מהסוגים אמרלד ריזלינג, שרדונה וסוביניון בלאן; וכן מצטרף לסדרה מוצר חדש יין לבן מבעבע מסוג ברוט אשר מהווה את הסנונית הראשונה מהסדרה המחודשת שיצא לשוק. היינות יימכרו לצרכנים, באמצעות רשתות השיווק וחנויות היין המתמחות , בטווח המחירים המוכרים של הסדרה העומדים על 38-59 ₪ לבקבוק.