יקבי כרמל מחזקים את פעילותם בקטגוריית היין לשוק המקצועי ומשיקים סדרה חדשה

יקבי כרמל, מחזקים את פעילותם בקטגוריית היין לשוק המקצועי ומשיקים יין חדש בסדרה האזורית – רכס אדום 2005. היין החדש מרחיב את סדרת מוצרי היקב לפלח השוק המקצועי.


רכס אדום 2005 הינו בלנד של יין אדום יבש המורכב מזני מרלו, קריניאן ופטיט סירה מבציר 2005. היין מצטרף לסדרה האזורית, סדרת יינות הנותנת את התמורה האיכותית הגבוהה ביותר לכסף. רכס אדום 2005 ישווק למסעדות, אולמות אירועים ובתי מלון ומהווה אפשרות אטרקטיבית להגשה כיין הבית ואו יין למזיגה בכוס.


מיכאל שנידרמן, ראש אגף שיווק ומכירות יקבי כרמל: "יקבי כרמל שמה לה כמטרה לחזק ולגוון את פעילותה בתחום היין למסעדות, אולמות אירועים ובתי מלון. רכס אדום 2005 ממשיך לבטא את התחדשות יקבי כרמל".


תוויות היינות של הסדרה האזורית מעוטרים באיורי חיות ארץ ישראליות. את תווית הרכס האדום החדש מעטר איור של נשר. הוספת איורים לתוויות היא טרנד ההולך ונפוץ ביקבים מובילים במדינות רבות בעולם החדש כאשר יקבי כרמל הם הראשונים בישראל שיצאו בעיצובים חדשים מסוג זה.


במהלך השנה הקרובה תמשיך יקבי כרמל להרחיב את הסדרה האזורית ותצרף אליה יינות חדשים מזנים שונים.


יקבי כרמל, יצרני ויצואני היין המובילים בישראל, הוקמו בשנת 1882 עלידי הברון אדמונד דהרוטשילד. על מוצרי החברה נמנים יינות שולחניים, יינות מתוקים, ברנדי ומיצי ענבים. כרמי היין של יקבי כרמל פרוסים מרמת הגולן ועד הנגב.


יקבי כרמל צרפו בשנים האחרונות לצוות הייננים הותיק ייננים צעירים המבטאים את המגמות החדשות בתעשיית היין העולמית.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס