יריית הפתיחה של פרוקטר אנד גמבל ישראל בשוק צבעי השיער

חברת פרוקטר אנד גמבל יוצאת במהלך אסטרטגי נרחב עליו הכריזה לפני מספר חודשים, ובמסגרתו היא מחזקת את פורטפוליו מותג וולה על מנת לתת מענה מושלם לכל צרכי קהלי היעד הישראליים. צעד זה הינו אחד ממהלכי השיווק הגדולים שנעשו בחברה בשנים האחרונות. WELLA – מותג צבעי השיער בעלת נתח שוק כספי של 45.8% (AC Nielsen, ממוצע חצי שנתי ).



מנהלת פרוקטר אנד גמבל בישראל, סופי בלום: "פרוקטר אנד גמבל רואה בוולה מנוע צמיחה מרכזי לחיזוק ההובלה של החברה בקטגוריית טיפוח השיער בישראל. כבר כיום, מובילה פרוקטר אנד גמבל את המקום הראשון בישראל הן בקטגוריית השמפו והן בקטגוריית הקונדישנר עם המותגים פנטן , הד אנד שולדרס, והרבל אסנס המחזיקים יחדיו כ-45% משוק השמפו."



"מותג WELLA מוביל אף הוא את שוק צבעי השיער הביתיים עם נתח שוק של מעל ל- 45% , בשוק המאופיין בריבוי מותגים וריבוי השקות חדשות ולמרות זאת הראה בשלוש השנים האחרונות, סטגנציה.


"לנו כמובילת שוק יש מחויבות להביא לצרכנים בישראל מוצרים חדשניים ולהביא על ידי כך לצמיחת הקטגוריה כולה. לשמחתי, פרוקטר אנד גמבל הביעה אמון בשוק הישראלי ואני גאה לומר כי ישראל הינה בין המדינות הראשונות בעולם שנבחרו להשקה של סדרת הדגל היוקרתית החדשהWELLA SAFIRA ".



וולה תכלול מעתה 3 מותגים: סדרת היוקרה החדשה Wella Safira, מותג KOLESTON והמותג הצעיר והאופנתי VIVA.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס