הקמפיין, בעלות של כ- 700 אלף דולר, עולה ביום ו' 31 לאוגוסט באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R ומציג סיטואציות שונות של הנאות מכל תחומי החיים, המסתיימות כולן בחתימה.
הסיסמא "ליהנות מהחיים" מלווה את ישראכרט מספר שנים ובמסגרתה מציעה החברה מוצרים בתחומי התרבות, הנופש, האטרקציות והבידור במטרה לאפשר ללקוחות "ליהנות מהחיים" באמצעות השימוש בכרטיסי האשראי שברשותם.
במרכז הקמפיין סרט באורך 45 שניות בו מוצגות סיטואציות שונות של הנאות מהחיים: נופש, ספורט,קניות, בילויים, תרבות ועוד. כל תמונה מלווה בחתימה. את הקריינות לסרט עושה שמעון פרנס ובסיומו הוא מכריז: " 250 מליון חתימות, 2 מיליון לקוחות, חברת כרטיסי אשראי אחת…" ברקע מתנגן השיר SWAY.
בנוסף מעלה ישראכרט גם קמפיין אינטראקטיבי ברשת תחת השם " קליפ ההנאות" במסגרתו מוזמנים הגולשים להעלות תמונה או סרטון וידאו ולחתום את חתימתם באמצעות העכבר. כל הסרטים והתמונות יתאחדו לקליפ אחד ארוך של לקוחות ישראכרט בדומה לפרסומת המקורית בטלוויזיה.
קרדיטים:
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחיY&R
במאי: גיל לבנברג
הפקה: פארדיסו
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל צוות קריאייטיב: נדב פרסמן
ארטדיירקטור: טל בן ארי
קופירייטר: שושו שפינר
מנהל מח' אסטרטגיה: נעם מנלה
פלנר: יהורם דוידי
סופרווייזרית: טל יופה
תקציבאית: יעל יוז
מפיקת משרד: מירב צור
חב' מדיה: יונייטד
מנהלת לקוחות: קרין שלף