ישראכרט משיקה פתרון חדשני לעסקים קטנים ובינוניים בישראל בשם "החנות האינטרנטית שלי", מיזם המאפשר לבית עסק קטן ובינוני להקים את אתר הסחר שלו בצורה קלה, פשוטה במקום אחד. המיזם כולל ליווי מקצועי ותמיכה טכנית 24/7 החל מרמת המידע הנחוץ כולל הקמת החנות באופן עצמאי ועד פתרונות שילוח, שיווק תפעול שוטף של החנות וחיבור לאמצעי תשלום.
הפתרון החדש מעניק תקופת ניסיון של 14 יום ללא תשלום, עלות חודשית נמוכה עבור התשלום לספקי השירותים , ללא דמי הקמה וללא התחייבות לתקופת מינימום, ובמודל "לא סלקת לא שילמת" בדמי הסליקה.
מגמת הקניות באתרי סחר בקרב הישראלים, בצמיחה מתמדת. בשנה שחלפה כ- 80% מהצרכנים בישראל ערכו קניות ברשת אך כ- 80% מהקניות נעשות באתרים מחו"ל הבולטים שבניהם הם: עלי אקספרס, next , אמזון, e bay ועוד ולא באתרים ישראלים. הצרכן הישראלי אימץ את המסחר האינטרנטי אך מנגד ההיצע של אתרי סחר בישראל עדיין נמוך יחסית לעולם. אמנם בשנים האחרונות ישנה מגמת שיפור באתרי הסחר הישראלים אך עדיין האתרים בחו"ל נהנים מיתרון בחוויית המשתמש , בתמחור , בהיצע ועוד.
לפי דוח משרד הכלכלה "הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים" משנת 2013-2014 ישנם בישראל כ- 460,000 עסקים, מתוכם 0.4% (פחות מ 2000) עסקים הנחשבים גדולים. ל45% מהעסקים יש אתר יעודי אבל רק 4% משתמשים בו כאתר סחר הכולל אפשרות לקניה ותשלום (קרי פחות מ 2% מכלל העסקים בישראל מפעילים אתר המשמש כחנות לכל דבר).
רונן שטיין, מנכ״ל ישראכרט: ״כידוע הצרכן הישראלי, נחשב לצרכן טכנולוגי מתקדם המאמץ במהירות טכנולוגיות ופלטפורמות חדשניות. הישראלים מבצעים קניות רבות באינטרנט אך ההיצע המצומצם של אתרי סחר ישראלים מאלץ אותם לבצע את רוב הרכישות באתרים בחו"ל ישראכרט מציעה לבעלי העסקים בישראל להתקדם טכנולוגית, לפגוש את הצרכן הישראלי ברשת ולספק לו את הדרך המהירה, הבטוחה, הפשוטה והזולה להקמת חנות אינטרנטית ברשת. אין לנו ספק כי העסקים אשר יאמצו את הפתרון של ישראכרט יגלו שמדובר במנוף רב עוצמה להגדלת הפעילות העסקית".