המגזין החדש שמשיקה המחלקה המסחרית של "גלובס" יקרא "ManTalk". המגזין מיועד לפנות לאיש העסקים הישראלי ויכלול בתוכו מגוון רחב של תכנים המתייחסים לשעות הפנאי שלו.
השם "ManTalk" נבחר לאחר מחקר ממושך שערך צוות המחלקה המסחרית של "גלובס" בקרב מנויי העיתון. במסגרת המחקר הועלו בפני הנשאלים מספר שמות אפשריים ו- "ManTalk" נקבע כמתאים ביותר. יש לציין כי מנויי "גלובס" שהשתייכו לקבוצת המחקר טענו כי השם "ManTalk" מבטא את הצורך בשיחת גברים אמיתית, המשלבת בתוכה תכנים הקשורים לתחומים כגון: אופנה, לייף סטייל, תיירות, רכב, גאדג'טים, בילויים, חיי לילה ועוד.
ממערכת גלובס נמסר כי מגזין "ManTalk" יהווה סוג של "Happy Hour" בבר האולטימטיבי של איש-העסקים הישראלי. הוא יעניק לציבור קוראיו את הכלים הנכונים לשילוב הצלחתם המקצועית, יחד עם זוויות החיים האחרות שמרכיבות את עולמו של איש העסקים כמו מראה נכון, סגנון לבוש, סוג הרכב, תחביבים ובילויים. לתפקיד העורך נבחר ניר קיפניס וסגנו יהיה אבישי תנעמי.