כוכבות "היפה והחנון" בקמפיין חדש

קבוצת הרכב קל אוטו, עולה בקמפיין טלוויזיוני ראשון עם האחיות מלול, כוכבות הריאליטי "היפה והחנון", התאומות נטולות הרישיון שאפילו לא הצליחו לעבור תיאוריה.



במסגרת הקמפיין, בתקציב המוערך בכמיליון וחצי ₪, יצולמו השבוע 8 תשדירים, בכיכובן של האחיות מלול, שישחזרו את הדיאלוגים ה"שנונים" והמפורסמים שלהן מפורמט היפה והחנון – הפעם בתחום הרכב.



התשדירים שיעסקו בתחומי מכירה, השכרה, ליסינג, טרייד אין, מימון ועוד, ידגישו את המסר ש"לא צריך להיות גאון כדי לדעת שרכב קונים בקל אוטו". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום JWT, כולל טלוויזיה, אינטרנט ורדיו, וצפוי לעלות לאוויר במהלך השבוע הבא.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר