חברת קרלסברג משיקה מארזים חדשים למותגי בירה מובילים הכוללים כיתוב ברייל לתועלת ציבור העיוורים וכבדי הראייה בישראל
הכיתוב יופיע ע"ג מארזי שישיות של מותגי בירה בינלאומיים מובילים המיוצרים במבשלות הבירה:
Carlsberg, Tuborg, Stella Artois וגם על גבי מארזי המותגים מאלטי ודיאט מאלטי.
בישראל כ- 25,000 עיוורים, ולפי הנחיות מכון התקנים אין כל חובה להנגיש מוצרים לעיוורים .
לדברי אייל להב שיווק IBBL Carlsberg: "בתחילת השנה חווינו את סיור "דיאלוג בחשכה" במוזיאון הילדים בחולון וקיבלנו הזדמנות להתרשם במעט מהאופן בו חווים את העולם עיוורים וכבדי ראייה. במהלך הסיור ביקרנו ב'בית קפה' והבנו שבעוד שכאן קיים גורם מתווך ממנו ניתן להזמין משקה, הרי שכאשר עומדים אל מול מדף המשקאות בנקודת המכירה החמה, אין מי שיכווין בין מותגי הבירה. מכאן הדרך לביצוע הייתה מהירה. חברת IBBL Carlsberg משקיעה מאמצים רבים בייצור מוצרים איכותיים ואנו רואים בהוספת כיתוב הברייל דרך נוספת להנגשת מוצרינו לכלל לקוחותינו"