חברת מי עדן יוצאת במהלך אסטרטגי להרחבת מערך המכירות של החברה, ותפנה לקהלי יעד ספציפיים באמצעות ערוצי שיווק עקיפים, בהשקעה של כ- 1מיליון ₪. במסגרת מהלך זה, אשר מטרתו להעמיק את התמחות החברה בקהלים השונים, יוצאת מי עדן בשיתופי פעולה אסטרטגיים עם רשתות שיווק מתמחות ומובילות, כל אחת בתחומה.
כל רשת שנבחרה תציע מבצע ייחודי ללקוחותיה, אשר ייהנו מהטבה בלעדית בהצטרפות לשירות הכדים "מי עדן עד אלייך ", דרכה.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של חברת מי עדן, מציינת כי: "באמצעות המהלך הנוכחי, המשלב חברות מובילות בתחומים שונים, ניתנת אפשרות ליותר אנשים להצטרף לשירות "מי עדן עד אליך" בכל מקום בו הם נמצאים וליהנות מהטבות, המתאימות להם".
כבר בימים אלה מתחיל שת"פ עם אופיס דיפו ורשת שילב:
במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם אופיס דיפו, תפנה מי עדן לקהל יעד של עסקים קטנים ובינוניים. אופיס דיפו תשווק את שירות "מי עדן עד אליך" כמוצר נוסף בפורטפוליו מוצריה במוקד המכירות ללקוחותיה העסקיים, תוך מתן הטבה בלעדית ברשת למצטרפים דרכה.
רונן בר שלום, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אופיס דיפו: "חברת מי עדן היא השותף האידיאלי עבורנו לפעילות מסוג זה, שתי החברות עושות כל העת למען עידוד וטיפוח הלקוחות העסקיים שלהן. כלקוחות מי עדן עסקיים, אנו שמחים להעניק להם הטבה אמיתית ברכישת הציוד המשרדי ולסייע בהוצאות הרבות הכרוכות בניהול עסק ולהציג בפניהם את כל המגוון העצום, המחירים והמבצעים המיוחדים ואת מכלול הפתרונות המקצועיים והמשתלמים שלנו לעסקים קטנים עד גדולים".
גם שיתוף הפעולה עם רשת שילב יכלול פעילות ייחודית ללקוחות הרשת, תוך פניה לקהל של הורים לתינוקות. בסניפי הרשת הנבחרים יוקמו עמדות באמצעותן תתאפשר הצטרפות לשירות "מי עדן עד אלייך" ברשת שילב עצמה, אשר תקנה הטבה כספית לקנייה חוזרת ברשת למצטרפים דרכה.
"שיתוף הפעולה בין מי עדן ואופיס דיפו",מוסיפה גזית, "מתמקד במגזר העסקי אותו זיהינו כרלוונטי למי עדן, ואילו שיתוף הפעולה עם רשת שילב, פונה לקהל של הורים לתינוקות והורים "שבדרך", ומעניק להם הזדמנות להתחיל בהקניית הרגלים לאורח חיים בריא בקרב ילדיהם, כבר בשנותיהם הראשונות".