כל החנויות המקוונות נראות אותו דבר? ככה תגרום ללקוחות לקנות דווקא אצלך

לצורך הדיון נקרא למוצרים בקטגורייה הזאת "מוצר קטלוגי"
האוזניות בתוך קופסא ומוכרות אותן עוד 100 חנויות בישראל
ו-2500 מעבר לים, במקרה הטוב
המחיר?…יש משחק של כמה שקלים לכל צד אבל אין באמת הבדל.
למה בעצם שלקוח יקנה את זה מחנות X ולא מחנות Y?
הרי האוזניות הן אוזניות, יש להן את ה-review שלהן ובטח כמה עשו להן unboxing.
אבל עדיין שאלת מיליון הדולר (לא סתם, באמת זה יכול להיות מיליון דולר)
היא מה יגרום לי לקנות ממקום מסויים ולא ממקום אחר כשמדובר במוצר קטלוגי?
העניין הוא כשאני קונה טבעת מדובר ברכישה רגשית
אבל האין ככה גם ברכישת אוזניות? או אולי אני צריכה להיות מחוברת פחות למוצר ויותר לחנות? שאלה
ואם כן איך אני עושה את זה.
אז מה הן הפעולות שעוברות עלי בקבלת החלטה לרכישה כזאת ולמה.
נכתבו עמודים שלמים על הפסיכולוגיה של הרכישה ולא נתלה על אילנות גבוהים כמו אמזון
אבל לבטח גם חנות קטנה או בינונית צריכה לבצע מספר פעולות על מנת לייצר את דיאלוג הבטוח הזה בין החנות לרוכש ובנוסף לתת את התמריץ שאקנה דווקא מהם.
אז on top of my head, אלו הם הפעולות שצריך לעשות:
1. משלוחים, או חינם או מהירים. תציינו את זה בענק, אנשים שונאים הפתעות.
דוגמא שראיתי באחד האתרים היא, שאני קבעתי מתי אני רוצה לקבל את המשלוח כבר במעמד הרכישה.
2. שירות לקוחות משובח שנותן מענה מהיר.
3. מדיניות החזרה וזיכוי. שיהייה נר לרגלכם.
4. תבליטו את היתרונות שלכם באתר בכל שלבי המכירה.
5. תשקיעו במיתוג, עכשיו, אל תלכו למפיק הסרטים של קוקה קולה
פשוט תשקיעו אחוז מסויים מהתקציב שלכם לספר לגולשים משהו על העסק שלכם: מוצרים חדשים, איפה אתם ממוקמים, מה האני מאמין שלכם. מנסיון, אנשים מתחברים לסיפור.
ולא להסתפק בחודש אחד, כל הזמן כל השנה. וכשירצו לקנות אוזניות, ותעלו בתוצאות חיפוש, שופיניג או כל תוצאה. הם יזכרו אתכם.
6.תשקיעו בקהל קר, הלקוחות החדשים שלכם כנראה נמצאים שם וצריך להכיר להם אתכם (ותחברו אותם למותג באמצעות הסעיף הקודם)
7.במשוואה בין אתר יפה לתיק עבודות של המעצב לבין אפשרות ניווט פשוטה בעיקר במובייל השני מנצח בגדול.
8. תאפשרו רכישות מהירות ותציינו את זה ואל תעיקו עם מיקוד וטלפון נוסף (למי יש?) וכתובת נוספת. וצ'ק בוקסים להצטרף לניוז לטר. סיוט
(נכנסתי לאתר בו הכנסתי את הכתובת קיבלתי את המיקוד באופן אוט', זה ממש שימח אותי)
9.אתרים שמוכרים גם סקייטבורדים וגם טלפונים סלולרים, איך לומר לא משדרים אמינות אלא אם אתם באמת מותג על.
10. תהיו נחמדים. בכלל.
המאמר נכתב ע"י עירית פרנק – מומחית איקומרס,
עוד חומרים שלה תוכלו למצוא באתר – buzzz.co.il

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי
sandi-bar(3)
yostore1
yael7
lin1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח