שייקספיר לא הכיר את עולם הפרסום. אבל אם הוא היה עוקב אחרי עולם הפרסום בשנים האחרונות, הוא היה מגלה שהמשפט המפורסם ביותר שלו הופך למציאות.
הקונספט "כל העולם במה" מוביל הרבה מאוד קמפיינים ויראליים בזמן האחרון, כשפרסומאים נדרשים להתגבר על השחיקה במעמד המודעות המסורתיות, על העומס הפרסומי הויזואלי ברחובות, במסך הקטן (שהפך לגדול לאחרונה) ובאינטרנט. הפרסומאים צריכים לייצר יותר ריגוש – ואיפה אפשר למצוא ריגוש גדול יותר מאשר בתעשיית האופיום להמונים – טלוויזיה.
לוקחים סרט פעולה ומוציאים אותו לרחוב. להלן הדוגמא פורצת הדרך מהתקופה האחרונה, שמגיעה אלינו מעיירה מנומנת בבלגיה. שם הציבו באמצע הרחוב כפתור אדום, מי שהעז ללחוץ עליו הצית סרט פעולה רב התרחשויות ברחוב.
קניון G בכפר סבא הלך על גרסא לעניים של העניין, כנראה תמונת שיקוף של איך ייראה סרט פעולה ישראלי. מי שלוחץ על הכפתור האדום בקניון בתזמון מסוים מקבל מתנה. התוצאה האומללה משהו לפניכם שמישהי לוחצת ומקבלת מתנה מילד תוך כדי שיחת טלפון, ומעלמת ממה שקרה. https://www.youtube.com/user/GKfarSaba (משום מה אי אפשר לשתף את הסרטונים בעמוד היוטיוב).
אבל אם נחזור לאקשן בחו"ל, הפעם בצרפת, אדידס זורקת בהפתעה לקוחות שמודדים את נעלי הריצה שלהם, לתוך סרט פעולה סטייל הסדרה "24 שעות". מודדי הנעליים נחטפים לתוך משאית, שם הם מקבלים משימות שונות שנלקחות מעולמות של סרטי פעולה שיש להשלים תוך שעה. כדי להשלים את המשימות – המתמודדים צריכים לרוץ, הנעליים הנכונות כמובן כבר לרגליהם.
פעילות גרילה נוספת שמוציאה את הטלוויזיה לרחובות, מגיעה מצד חברת ההפקה של סדרת הזומבים המצליחה Walking Dead . הכי פשוט, מחפשים שחקנים לזומבים, ומשחררים אותם לשוטט ברחובות ניו יורק. ההצלחה מובטחת.