בית ההשקעות אלטשולר שחם מעלה השבוע קמפיין אינטראקטיב לקראת "יום כדור הארץ" שחל ביום חמישי השבוע, ה- 27.3.08. באנר הקמפיין מציע לגולשים להוריד שומר מסך שחור שחוסך אנרגיה ומדווח כמה וואט הם חוסכים בכל שנייה.
הקמפיין, בהיקף של כ- 120 אלף ש"ח, יעלה השבוע באתרים Ynet ונענע 10, באמצעות דיגיטל TBWA.
שמי יעקב, משנה למנכ"ל אלטשולר שחם: "ערכים סביבתיים-חברתיים הפכו כיום לחלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית של אלטשולר שחם. עוד בשנת 2005 גילינו מעורבות בתחום והקמנו את "הקרן הירוקה" של אלטשולר שחם ואחריה ב-2007 את הקרן "ירוק אקסטרים" שציינה את מחויבותנו לתחום הירוק. זאת מתוך ראיה אסטרטגית ברורה שהתחום הירוק הוא תחום השקעות עם פוטנציאל צמיחה אדיר, שצפוי להניב ללקוחות החברה ולמחזיקי יחידות הקרן תשואה עודפת. דווקא מסיבה זו, מאז ומתמיד התלבטנו האם להשתתף בקמפיין ירוק עם ראיה חברתית, העוסק באורח חיים חסכוני וירוק ולא בתחום הליבה של אלטשולר שחם והקרנות הירוקות – השקעות פיננסיות".
"אולם, עם הגידול בהיקף הקרן הירוקה והתשואות הנאות שהניבה למחזיקי יחידותיה במרבית זמן קיומה, החל אורח החיים הירוק לחלחל גם באלטשולר שחם כחברה והפך לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלה. ולכן חשנו חובה להשתתף באופן פעיל ב"יום כדור הארץ" ולהעלות את הקמפיין האינטראקטיבי לחינוך הציבור". מוסיף יעקב.
לינק לבאנר: https://213.8.154.204/morei/altshuler/green/bannerGreen05.html
לינק למיניסייט: https://213.8.154.204/morei/altshuler/green/minisite_green04.html