כמחצית מבני דור ה-Z הישראלים: האינסטגרם מחליט לאן נטוס השנה

רבות כבר נכתב על מידת ההשפעה של הרשתות החברתיות על דור ה-Z (צעירים שנולדו אחרי שנת 2000) בכל תחומי החיים. אלא שכעת היא מקבלת משנה תוקף – לפחות בכל מה שקשור לבחירת יעדי הנופש. מחקר חדש של Booking.com חושף שכמעט מחצית (49%) מבני דור ה-Z בישראל מייחסים חשיבות רבה לתמונות ולפוסטים ברשת החברתית לפני שהם בוחרים את יעד החופשה שלהם. 43% מהם ציינו שזהו מקור ההשראה המרכזי שלהם בנושא טיולים.

תמונות מרהיבות עושות את העבודה אבל לא רק. כשליש (37%) מבני דור ה-
Z הישראלים טוענים כי בבואם לבחור יעד חדש לביקור, הם מושפעים ממשפיענים ומפורסמים במדיה החברתית, ו-32% אומרים שבכל הנוגע להמלצות על טיולים, הם סומכים בדרך כלל על מובילי דעת קהל, כמו משפיענים וסלבריטאים. 43% מהמשיבים בקרב בני דור ה-Z הישראלים טוענים כי יעדי הטיול שלהם מושפעים גם ממקומות שהם ראו בסרטים ובתוכניות טלוויזיה. למרות זאת, חלקם עדיין יותר מסורתיים כאשר יותר ממחצית (53%) העידו כי הם פונים לחבריהם על מנת לקבל המלצות לטיולים.



כפועל יוצא של השימוש הגובר ברשת החברתית הוויזואלית המובילה בעולם, צעירי דור ה-Z לא חוסכים בתמונות. 27% הודו כי הם מצלמים ללא הפסקה – מעל 50 תמונות ביום במהלך חופשה, ואוהבים לשתף אותן עם אחרים. 33% מהם עושים זאת במדיה החברתית. נתון מעט גבוה ביחס לנתון הנוגע לכלל המטיילים הגלובליים בנושא זה (28%).



בין אם מדובר בעמודי אינסגרם של משפיענים או בעמודים שלהם עצמם, 27% מבני דור ה-Z אומרים שהם מעוניינים לטייל במקום שייראה טוב בתמונות. 42% מבני דור ה-Z אומרים שהם תמיד מעלים תמונות מהחופשות שלהם למדיה החברתית – יותר מכל דור אחר (42% לעומת 35% מקרב כלל המטיילים). 29% מבני דור ה-Z צילמו במהלך חופשתם האחרונה בין 10 ל-30 תמונות כל יום.



למרות כל הנתונים האלו, כאשר הם נשאלו על מקומה של הרשת החברתית במהלך טיולים, 66% מבני דור ה-Z הישראלים ציינו כי הם חושבים שאנשים נוטים לשים דגש רב מדי על מדיה חברתית במהלך הטיול. יתרה מכך, בני דור ה-Z הישראלים טוענים כי הם מודעים לחשיבות חוויית החופשה, כאשר יותר מחצי (57%) אומרים שהם מעדיפים להתמקד במה שנמצא לפניהם וליהנות מהרגע, מאשר לבלות את זמנם בצילום תמונות ופרסומן במדיה החברתית.



כמי שנולדו לתוך העולם הדיגיטלי, 54% מהם אומרים שהדבר החשוב להם ביותר במהלך השהות הוא חיבור לאינטרנט האלחוטי, גבוה יותר מכל דור אחר שציין את המתקן החשוב לו ביותר במקום האירוח.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח