מגפת הקורונה הביאה עימה מציאות חדשה שגרמה למנהלי שיווק העורכים כנסים ולמפיקי כנסים לחשב מסלול מחדש.
כנס וירטואלי יעסוק בשאלה כיצד ייראה הדור החדש של הכנסים במציאות חדשה שבה הובן שכנסים יכולים להיות אפקטיביים מפעם לפעם גם כאשר הם לא נערכים באולם עם עלויות גבוהות.
המפגש, אותו ינחה טל ברמן, יתמקד בשיווק אירועים וירטואליים המביאים לידים והזדמנויות עסקיות, תוך יצירת חווית לקוח המשלבת בין מציאות לווירטואליות. במהלך המפגש יוצגו טכנולוגיות חדשות ההופכות את האירוע הוירטואלי לחוויתי והמאפשר מלבד לשמוע הרצאות גם לפגוש את המשתתפים האחרים בכנס.
בתוכנית המפגש: ראיון אישי עם מנכ"ל בויה דיגיטל, משה אלזרה, שיחלוק מידיעותיו על מינוף אירועים ככלי לגיוס לקוחות חדשים; ראיון אישי עם מנכ"לית MSM, מירי שטורפר, שתספר לנו כיצד יוצרים חוויות לקוח הוליסטית באמצעות event-marketing. בנוסף לכך יתקיים פאנל לקוחות בנושא עולם האירועים העסקיים בעתיד, בו ישתתפו עינת נאמן – מנהלת שיווק, TeamCad, אוטודסק; עופר ליאור – מנהל פיתוח עסקי, ניהול דאטה סנטר, אינטל ; עמרי שעיבי – מנהל ערוצים בארובה ישראל; סיגלית הורן גלפרין – משנה למנכ"ל איגוד השיווק הישראלי ואורן בסון – מנכ"ל אולמדיה, יחסי ציבור.
בחלק האומנותי צפו למופע פתיחה עם להקת פירומניה, לייב דמו של אירועים בתלת מימד מאת יבגני קולבצב, מנהל פרויקטים בכיר ב- Vii, ומופע אורח של ערן זרחוביץ – קומיקאי, תסריטאי, כוכב "ארץ נהדרת", שחקן טלויזיה ושדרן רדיו.
המפגש מיועד למנהלי שיווק, מנהלי שיווק דיגיטל, מנהלי משאבי אנוש ומנכ"לים. ללא עלות בהרשמה מוקדמת => לפרטים והרשמה: https://bit.ly/2WVcYT4