כנס חווית לקוח של TheMarker בשיתוף חברת פירמידה, הנערך זו השנה הרביעית, יתקיים ביום ראשון ה- 11 ביולי ב- Avenue, קריית שדה התעופה . הכנס, שיתקיים השנה תחת השם "Customer Obsession", יעסוק במגוון אספקטים מקצועיים שיעניקו ארגז כלים ברור וממוקד לעוסקים בתחום, הן בתחום השירות החיצוני ללקוחות והן בתחום הפנימי, לעובדים. בכנס ישתתפו דוברים מישראל ומחו"ל, שיתארו מגמות חדשות בתחום ויתנו כלים מעשיים.
בכנס יתארחו מנכ"לים ודוברים מישראל ומחו"ל ביניהם, פליקס טאנה, נשיא Imaginarium, עידית אלוני- חלפון, מנהלת חווית לקוח Vodafone ניו זילנד, דנה שפיר Southwest Airlines , ועוד רבים.
הכנס יתקיים השנה בשני מסלולים שונים. המסלול הראשון, "מסלול החושים והרגשות", נבנה מתוך ההבנה כי התחום החושי- רגשי הופך למרכיב קריטי בחוויה. במסלול ישתתפו פרופ' קרלו שטרנגר , מחבר הספר "אני פרויקט מיתוג: אינדיבידואליות ומשמעות בעידן המודרני" שיעביר את הרצאתו "הלקוח הפנימי- ניהול יצירתיות ואיכות חיים: מבט לעתיד", ד"ר א.ק פרדיפ מנכ"ל NeuroFocus שיעביר את הרצאתו "סודות מהתת מודע" ליאור טאו, מנכ"ל וויטסנט ישראל, שיעביר את הרצאתו "מה זה הריח הזה? שימוש בריח כמדיה שיווקית למותג", ד"ר יורם לבנון, מנכ"ל אקסודיוס טכנולוגיות, ירצה בנושא "שפת האינטונציה- השער להבנת חווית הלקוח", וד"ר ירון מאירי, בעלים ומנהל קריאטיבי בקבוצת אורפאן, שידבר על חווית לקוח הוליסטית.
המסלול השני "נאמנות לקוח- מפלירט למערכת יחסים" יבדוק כיצד ניתן להעמיק את הקשר בין לקוחות רצויים (ואלה שפחות) בדרכים מגוונות. במסלול ישתתפו ד"ר נדב גולדשמידט, מרצה לניהול השירות, מחבר הספר "100 רעיונות לטיפוח מצוינות בשירות", הקריה האקדמית אונו, שירצה על "נאמנות לקוח 3.0 – משימור לקוחות לשירות כאסטרטגיה לבניית קשר ארוך טווח עם הלקוחות", איילת נוף, מנכ"לית בלונד 2.0 עם הרצאתה "מפלרטוט לאהבה – מערכת היחסים בין מותג ללקוח במדיה החברתית", ועידית אלוני- חלפון, מנהלת חווית לקוח Vodafone ניו זילנד שתדבר על Customer Obsession: The Vodafone Way.
כמו כן, במסגרת המסלול השני יערך פאנל בנושא "שירות לקוחות- גרסת הפייסבוק", אותו תנחה איילה צורף, כתבת הדיגיטל ב- TheMarker, בהשתתפות אבי קלפה, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות & COO , חברת yes , מירב ספקטורובסקי, מנהלת אגף שיווק, אסטרטגיה ושירות בבנק הפועלים, ניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר פארם, ובועז דולב, מנכ"ל evision.
במרתון "ארגז כלים" בנושא "נאמנות לקוח בעולם של חוסר אמון", יתארחו רונן צוקרשטיין, סמנכ"ל אגף לקוחות, AIG ישראל חברה לביטוח בע"מ, שידבר על נאמנות לקוחות בעולם של חוסר אמון, רונית לאור כרסנטי, מנהלת איכות השירות וחווית הלקוח מיקרוסופט ישראל, שתדבר על "איך לעשות WOW בפחות מדקה", שלומי פרייס, מנכ"ל חטיבת מחשוב אישי, HP ישראל שיעביר את הרצאתו "הכל עניין של חוויה" ואיילת תורן דובר, סמנכ"ל שיווק צבר, שתספר "איך לנהל רומן במקום העבודה."
במהלך היום תעביר דנה שפיר, Southwest Airlines, את הרצאתה "LUV Relationships" ואילו קרן רז, מנהלת שיווק רשת מלונות ישרוטל, תעביר סדנה בשם "איך בונים חלום? מימי המלך שלמה ועד בראשית".
לדברי טלי חרותי-סובר, עורכת מדורי יזמות קריירה וניהול ב- TheMarker ועורכת כנס חווית לקוח, "הכנס מאפשר למשתתפים לפגוש את מיטב המומחים בארץ ובעולם בתחום חווית הלקוח, שיעניקו להם ארגז כלים ברור וממוקד. בשנה האחרונה אנו עדים לניסיונות עיקשים ויצירתיים של החברות לשמר את לקוחותיהם מחד, ולבדל עצמן זו מזו מאידך. אורחי הכנס השנה, נוגעים במסגרת תפקידיהם בהרבה פנים של המונח "חווית לקוח", ויתרמו מניסיונם עבור מי שהלקוח נמצא אצלו בראש סדר העדיפויות."
פרטים נוספים ולו"ז מלא באתר הוועידה: https://www.themarker.com/media10/html/shivuk/kenes_havaya/jun/