כריסטי טרלינגטון תוביל את קמפיין התכשיטים החדש של "רוברטו קוין"



דוגמנית העל כריסטי טרלינגטון ברנס, נבחרה להוביל את קמפיין התכשיטים החדש של מעצב התכשיטים האיטלקי, רוברטו קוין, אשר תכשיטיו משווקים בישראל בלעדית ע"י רשת "מילר".



מהחברה נמסר כי חמישה אחוזים מרווחי מכירת קולקציות התכשיטים המופיעות בקמפיין, ביניהן הקולקציות "בארוקו" ו-"פנטזיה", אשר הושקו השנה בישראל על ידי מילר במקביל להשקתן בבירות האופנה בעולם, הינם קודש לארגון העולמי "YouthAid", המקדם תוכנית לימודית ייחודית באזור אפריקה ודרום אמריקה שמטרתה למנוע את המשך התפשטות מחלת האיידס.



חיים מילר, מנכ"ל רשת "מילר" ובעליה מסר היום: "רשת התכשיטים מילר גאה להיות חלק מאג'נדה חברתית שמטרתה מלחמה במחלת האיידס. רכישת קולקציית היוקרה הינה הזדמנות לרכוש פריט מעוצב בידי אחד מגדולי מעצבי התכשיטים כיום ולצד זאת לתרום למטרה חברתית נעלה."




אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר