כרמל מחזקת את פעילותה בקטגוריית יינות הפרימיום ומשיקה יין פרימיום חדש וייחודי – Carmel Limited Edition 2003 , שישווק במהדורה מוגבלת וממוספרת של 13,422 בקבוקים במכירה מיוחדת באתר אינטרנט ייעודי www.CarmelLimited.co.il . רבע מהיינות נמכרו לייצוא. החל מה – 2.7 ישווק היין גם בחנויות יין מתמחות ובמסעדות יוקרתיות.
הרישום למכירת היין החדש באמצעות האתר תהיה מוגבלת למשך חודש בלבד 25.5 – 25.6 ותציע לנרשמים 1,000 ארגזי עץ מהודרים המכילים 6 בקבוקים ממוספרים, כאשר לנרשמים תהיה הזדמנות שווה והוגנת לרכישת היין באמצעות הגרלה.
היין החדש Carmel Limited Edition 2003 יתווסף ליינות המובחרים של היקב ומצטרף לסדרת כרם ולסדרה האזורית בקטגוריית הפרימיום.
שוק היינות בישראל נאמד בכ-800 מיליון ₪ בשנה, כאשר יינות הפרימיום מהווים כ-5% ממנו ומגלגלים כ-40 מיליון ₪ בשנה. בקטגורייה זו מתמודדים היינות "הישראליים" מול יינות מיובאים המהווים כ-50% משוק הפרימיום.
Carmel Limited Edition 2003 הוא יין הדגל של כרמל , ומופק במהדורה מוגבלת בת 13,422 בקבוקים ממוספרים בלבד. זהו יין אדום בסגנון יינות בורדו ומורכב מארבעת זני הבורדו הקלאסיים: קברנה סוביניון (50%), פטיט ורדו (32%), מרלו (17%) וקברנה פרנק (1%). היין החדש והאיכותי ישווק באריזת עץ מהודרת המכילה 6 בקבוקים.
מיכאל שנידרמן, ראש אגף שיווק ומכירות יקבי כרמל: "כרמל משיקה יין פרימיום חדש וממשיכה לבסס את מעמדה כיקב המוביל בישראל. היין משקף את היכולות של כרמל להפיק מגוון יינות איכותיים לכל כיס ולכל מטרה.
Edition 2003 Carmel Limited מביא לידי ביטוי את תהליכי ההתחדשות של היקב – צירוף ייננים צעירים ומוכשרים, נטיעות כרמים ברחבי הארץ והשקעה במתקנים ושיטות ייצור והפקה מהמתקדמות בעולם.
כרמל תשווק בתחילה את היין החדש באמצעות אתר אינטרנט ייעודי אשר יאפשר לנרשמים את הזכות השווה לרכוש את היין".