כתיבה שיווקית – למשוך את הלקוחות אליך

אחד המאפיינים העיקריים בעידן הדיגיטלי הוא החיפוש של מידע על שירותים וחברות ברשת, וקריאת התכנים המופיעים באתר האינטרנט של החברה, כדי לזהות את נותני השירותים המתאימים ביותר. אנו בוחרים את עורך הדין שלנו על פי התוכן הכתוב באתר שלו, כמו גם את רואה החשבון ואת החנות שבה נקנה את מוצרי החשמל לבית. לכן, יש משמעות רבה לתוכן הנכתב באתר. הוא צריך לשלב את כל המידע שהלקוח צריך לדעת לפני הרכישה, וכן את היכולת להבדיל את המותג שלכם ממותגים אחרים. בדרך כלל, מומלץ להיעזר באדם שיודע כיצד לנסח את התכנים בצורה המשכנעת ביותר, כדי להעביר את המסרים בצורה נכונה.


לא כל אחד יודע לכתוב בצורה שיווקית


כתיבה שיווקית דורשת ניסיון עם המנגנונים המפעילים את האדם לבצע רכישה. לא מספיק להעתיק את התכנים שהמתחרים שלכם שילבו באתר, אלא אתם צריכים להפיק תכנים איכותיים יותר משלהם. בדרך כלל, מי שידע להעביר את המסרים בצורה קולעת ובמילים הנכונות, יהיה אדם שלמד קופירייטינג ועסק בתחום בפועל במשך תקופה. כאשר שוכרים את שירותיו של כותב מקצועי, הוא ימצא את הדרך לכתוב עבורכם את התוכן עם המשפטים הנכונים, שיהיו קליטים ויוכלו לשמש אתכם הן ברשת האינטרנט והן במוצרי הפרסום שלכם.


כותבים המתמחים בשיווק מוצאים את החוזקות שלכם ויודעים לטשטש את נקודות החולשה. לדוגמה, עסק הנמצא במקום מרכזי בעיר יוכל להשתמש ביתרון זה, ועסק הנמצא במיקום פחות מרכזי יוכל לתאר את האווירה המיוחדת האופיינית למיקום שקט בעיר. התכנים המופקים באמצעות חשיבה יצירתית וכושר ביטוי ישארו באתר שלכם לאורך שנים רבות, וישמשו בסיס לדרך שבה הלקוחות יתפשו את המותג שלכם בשנים הקרובות.


למילה הכתובה יש כוח עצום. היא מסוגלת להפוך עסק קטן וכושל לאימפריה עצומה. אם בוחרים את המילים הנכונות אפשר למגנט אליכם לקוחות רבים המעוניינים בשירותים שאתם מציעים, ובוחרים דווקא בכם ולא במתחרים. תוכן דל שכתוב בצורה מרושלת, עשוי דווקא להרחיק לקוחות פוטנציאליים שעשויים להרגיש כי אתם פחות מקצועיים מהמתחרה שאתר האינטרנט שלו מנוסח בצורה רהוטה ומושכת.


אסטרטגיית תוכן נכונה יכולה להיות ההבדל בין חברה מצליחה לכושלת


היום, ניתן באמצעות כתיבת תוכן לשווק את החברה שלכם באתרי הפצת תוכן מובילים כמו "אאוטבריין" ו"טאבולה" (שהתאחדו לאחרונה). התכנים הללו מופצים באתרי חדשות מובילים, ונראים ממש כמו חלק בלתי נפרד מהאתר. באמצעות כותרת המושכת את הגולשים להקליק, אפשר ליצור תנועה בלתי פוסקת לאתר שלכם ולהתחיל למתג את החברה כמובילה בתחומה.


לצד חברות הפצת התוכן, אפשר להשתמש בתכנים הכתובים גם בשיווק בפייסבוק ובאתרים דומים. תכנים שיווקיים איכותיים המופיעים ברשתות החברתיות, מושכים אליהם את קהל היעד בצורה טבעית, ומתחילים שיווק אורגני שיכול לגדול בצורה וויראלית. כדי לעשות זאת, לא מספיק לכתוב פוסט אחד או שניים בחודש, אלא יש לתחזק את העמודים ברשתות החברתיות באופן שוטף, כדי ליצור קהילת מתעניינים שפונה לדף לקבלת מידע והמלצות שונות.


כל השיטות הללו הם חלק מבנייה נכונה של אסטרטגיית תוכן. היות ולקוחות רבים "עיוורים" לפרסומות, הדרך הנכונה להגיע אליהם, היא באמצעות יצירה של תכנים מרתקים המושכים את הגולש לגלות מי יצר את התוכן. כמות גדולה של עוקבים המתעניינים בנישה שבה אתם עוסקים ברשתות החברתיות, יכולה להגדיל בתוך זמן קצר את כמות המכירות ולהפוך מותג אנונימי למותג טרנדי. הבסיס ליצירת התכנים הנכונים הוא איתור הכותב המומחה בתחום שלכם, שיכול להפוך כל לימון בעסק ללימונדה מתוקה.


לסיכום, הדרך שבה עסקים מפרסמים את עצמם בשנת 2020 השתנתה לעין ערוך בהשוואה לפרסום לפני שני עשורים. כיום, הגולשים הרבה יותר ביקורתיים ומתעלמים מפרסומות. הם מחפשים תכנים מרתקים שיוכלו לקרוא ולשתף עם חברים, ודואגים לבצע מחקר מקיף באינטרנט לפני שהם פונים לחברה או לנותן שירותים כזה או אחר. אם אתם מצליחים לרתום את העוצמה הטמונה באסטרטגיית תוכן מתאימה, תוכלו למצוא את הנתיב המהיר להגיע לעיני הלקוחות. חשוב למצוא את הכותב שיצליח לראות את הפוטנציאל הטמון בעסק שלכם ולהציג את החוזקות שלו בצורה נכונה, באמצעות שימוש בכוחה של המילה הכתובה. כותב התוכן הנכון יוכל להפוך כל עסק להצלחה מסחררת ולסייע לו לגדול.

אולי יעניין אותך

 משרד
efrat1
tzela1
keyboard-gbbd767c8c_12801
business-people-g135b6d4b3_12801

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח