לאומי חונך קו פרסומי חדש תחת אסטרטגיית "היעוץ הבנקאי"

לאומי חונך בימים אלה את הקו הפרסומי החדש, אשר ילווה אותו במהלך השנים הקרובות, תחת הסיסמה: "לאן שתרצה להגיע, לאומי איתך". הקמפיין החדש, בעלות של כ-2.5 מיליון דולר, יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, כשבמרכזו המסר: "עצה אחת טובה יכולה לקחת אותך לאן שתרצה להגיע".



הקו הפרסומי החדש מסכם את ההיערכות המאסיבית של הבנק בתחום הייעוץ, אשר הושקעו בה עד כה כ-110 מיליון שקלים. בין השאר גייס הבנק מאות יועצים חדשים, הכשיר אותם למתן ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי ללקוחותיו, פיתח מערכות טכנולוגיות ייחודיות שמסייעות ללקוח לקבל את ההחלטות האופטימאליות בהשקעותיו ובמסלולי הפנסיה השונים העומדים לרשותו וחתם על הסכמי הפצה עם השחקנים המרכזיים בשוק כדי לאפשר מגוון רחב ואובייקטיביות מרבית ללקוח.



הקו הפרסומי ילווה בשנה הקרובה גם במהלכים שיווקיים הנוגעים לתחום הייעוץ והעצה הטובה.


גדעון שור, ראש מערך קשרי חוץ בלאומי, אומר כי הקמפיין החדש מדגיש את הרמה המקצועית הגבוהה של עובדי לאומי, והוא מבטא את התועלת שהלקוח יכול להפיק מעצה מקצועית של מומחי הבנק. "מחקרים איכותיים שערכנו באמצעות קבוצות מיקוד מראים כי נושא הייעוץ בכלל וההכוונה הפנסיונית האובייקטיבית בפרט, חשובים מאוד ללקוח וכי ההחלטות על החסכונות לעת פרישה מעסיקות רבים מהלקוחות, בעיקר בגילאי 30-50. לכל אחד מהלקוחות שלנו יש מטרה אשר אליה הוא חותר, אך לעתים הלקוח זקוק לסיוע כדי לממש את המטרה הזו. הסרטים שצילמנו ממחישים, ע"י סיטואציות קטנות מהחיים, כיצד עצה קטנה יכולה 'לקחת אותך קדימה'", אומר שור.




הסרטון שעולה בימים אלה הוא הראשון מבין שניים שצולמו בישראל, כשבעתיד יצולמו סרטונים נוספים באותו הקו ותחת אותו המסר. הקמפיין הוא מבית היוצר של משרד הפרסום מקאן-אריקסון ואת הסרטים ביימה נירית ירון.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס