בנק לאומי ממנף את עסקת המונדיאל עם HOT ו-yes ויוצא בקמפיין שילוט חוצות ורדיו, בהיקף כספי של כשני מיליון ש"ח, תחת הסיסמה: "לאומי מביא את המונדיאל לכולם". כזכור, חתם לאומי על הסכם עם חברות הכבלים והלוויין, לפיו, ייהנו כל לקוחותיהן מחבילת מונדיאל במחיר מוזל של 189 ש"ח, כשלקוחות לאומי זוכים להטבה נוספת ולקוח המשלם באמצעות כרטיס לאומי קארד שברשותו, מקבל הנחה משמעותית.
קמפיין שילוט החוצות של לאומי עולה בימים אלה בכל רחבי המדינה, כשבימים הקרובים הוא יגובה גם בקמפיין רדיו.
גדעון שור, ראש מערך קשרי חוץ של לאומי, אמר כי לאומי גאה להיות זה שפתר את בעיית התשלום על משחקי המונדיאל עבור מרבית תושבי המדינה. "במשך זמן רב עקבנו אחר הויכוח הציבורי בעניין ואני שמח שעלה בידינו להוזיל באופן ניכר את מחיר חבילות המונדיאל עבור כל מנויי הכבלים והלוויין ולהעניק ללקוחות לאומי הטבה נוספת בדמות המחיר הזול בישראל". שור אמר כי בנוסף, סיכם לאומי עם חברת HOT כי לקוחותיה בשדרות, אופקים, נתיבות ונתיב העשרה (בין אם הם לקוחות לאומי ובין אם לאו) ייהנו מכל משחקי המונדיאל חינם אין כסף.
הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.