לאומי קארד תפתח חנות Pop-Up בהשקעה של 4 מיליון שקל

חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד תפתח במהלך חודש מאי את "לאומי קארד Store", חנות Pop-Up ענקית שתיפתח לתקופה של שבועיים וחצי בלבד בנמל תל אביב. בהחנות תהווה מתחם בילוי וקניות, כאשר ניתן יהיה לרכוש מוצרים במהדורה מוגבלת של עשר הרשתות הארציות השותפות בתוכנית הנאמנות של לאומי קארד. לקוחות לאומי קארד יזכו להטבות נוספות כגון הנחות בלעדיות ומתנה בכל רכישה. החנות, שתלווה בסיסמא "לאומי קארד Store – חווית קניות במהדורה מיוחדת", תפתח בהשקעה של שני מיליון שקל. במקביל תצא החברה עם מסע פרסום בהיקף 2 מיליון שקל לצד פעילות ברשת: פתיחת כרטיס ברשת החברתית Facebook אשר ילווה את פעילות החנות, ויעדכן בדבר המוצרים וההנחות השונות . מועדי פתיחת החנות 6/5/08 – 24/5/08



חנויות Pop-Up הינן חנויות מותג שצצות בהתראה קצרה לתקופת זמן מוגבלת של ימים עד שבועות במיקום אסטרטגי. חנויות אלה אפיינו בתחילת דרכן בעיקר מותגי אופנה ורשתות קמעונאיות שבדרך כלל מציעות מוצרים חדשים או מהדורות מוגבלות של מוצרים על-מנת ליצור באזז וחוויית מותג מבדלת, אך בשנים האחרונות גם חברות וארגונים מתחומים אחרים מאמצים את הקונספט במטרה ליצור בידול וחוויה ייחודית ומפתיעה ביחס לפעילותם הרגילה.



בישראל זו תהיה הפעם הראשונה בה חברה מתחום הפיננסים, שמוצריה כמעט ואינם מוחשיים, פותחת חנות Pop-Up מתוך מטרה ליצור עם קהל לקוחותיה ולקוחות פוטנציאליים מגע בלתי אמצעי במגרש משחקים חדש ובלתי צפוי. "לאומי קארד עשתה בשנים האחרונות מאמצים גדולים להעניק ללקוחותיה ערך מוסף במסגרת השימוש באמצעי התשלום שלנו, באמצעות מבצעים חדשניים ואטרקטיביים, תוכניות נאמנות, המרת נקודות לנקודות נוסע מתמיד, ביטוחי נסיעות ללא תשלום ועוד תחת ערכים של ניהול פיננסי אישי חכם וחדשנות", אומרת ורדית גונדטר, סמנכ"ל השיווק של לאומי קארד. "יחד עם זאת, המפגשים הישירים עם לקוחותינו היו מועטים ושוחחנו עמם בעיקר דרך אתר האינטרנט, הטלפון והדואר. כמו כל מותג שרוצה להתקרב עוד יותר אל לקוחותיו, אנו רואים בחנות ה-Pop Up הזדמנות להפגיש אותם עם החברה, תחת אותם ערכים, אך באופן בלתי אמצעי ובמסגרת חוויה שונה מזו שאנו מציעים ביומיום".



גונדטר הוסיפה שהחנות גם נועדה להוות פלטפורמה לקידום וחיזוק תוכנית הנאמנות של החברה, שותפותיה לתוכנית ושיקוף יתרונותיה ללקוחות החברה. החנות תהיה פתוחה לקהל הרחב, אך לקוחות לאומי קארד יזכו להטבות ויוכלו לרכוש גם באמצעות נקודות.



הרשתות שייטלו חלק ב"לאומי קארד Store", הן פוקס, סטימצקי, ספורט ורטהיימר, אופטיקנה, גלי, סולוג, ללין, איסתא, ישרוטל וקפה ג'ו. כל אחת מהרשתות תקבל שטח תצוגה בתוך המתחם המעוצב של החנות בו היא תציג לצד המוצר הייחודי גם שורה ממגוון מוצריה הקיים. פוקס תייצר חולצת T מעוצבת עם הדפסים מיוחדים, סטימצקי תציע מארז של 6 ספרים במחיר מיוחד (כל אחד יוכל לבחור את ששת הספרים האהובים עליו מתוך 60 הספרים הנמכרים בישראל), ספורט ורטהיימר תציע אופניים מיוחדות שלא ניתן להשיג בישראל, אופטיקנה עיצבה תכשיט להחזקת משקפיים, גלי עיצבה סנדל מיוחד של האש פאפיס ברוח 60 שנה לישראל, קפה ג'ו יציעו ערכת קמפינג , ללין עיצבה קופסאות מיוחדות עם מוצרי ללין בצבעי דגל המדינה, סולוג עיצבה חולצת פולו מיוחדת לילדים ולילדות, ישרוטל יציעו שובר מיוחד לחופשת 60 השנים- חופשה בת ששה ימים שנבנתה במיוחד עבור החנות במחיר מיוחד, ואילו איסתא תציע חפיסת קלפים שעוצבה במיוחד עבור החנות ע"י סטודנטים לעיצוב.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח