לא מוותרות על הדפוס

מסקר מקיף של חברת EPSON בשיתוף מכון גיאוקרטוגרפיה עולה כי למרות העלייה באמצעי הצילום ושיתוף התמונות הדיגיטליים, דוגמת הזיכרונות בסלולאר, וואטסאפ ופייסבוק, עדיין חשוב לישראלים להדפיס תמונות ולא להסתפק בעותק דיגיטלי בלבד. התופעה מקיפה את כלל הגילאים. כך למשל, 52.2% מקרב קבוצת הצעירים עד גיל 34 ציינו כי הדפיסו את התמונות החשובות להם במהלך השנה האחרונה.



עוד מנתוני המחקר עולה כי 34.4% מהישראלים נוהגים להציג תמונות בצורה פיזית (למשל באלבום תמונות או על קירות הבית), 41.6% הדפיסו תמונות עבור אלבום תמונות בשנה האחרונה ו-32% מהישראלים קיבלו תמונה מודפסת על נייר בשנה החולפת (דוגמת כרטיס ברכה או לוח שנה). גם אם המקרר שלכם מפוצץ במגנטים, אתם בחברה טובה. בשנה האחרונה קיבלו 59.2% מהאוכלוסייה מגנט שעליו תמונה מודפסת.



ממצא מפתיע נוסף שעלה בסקר, הוא שנשים נוהגות להדפיס ולהציג תמונות יותר מגברים. כך למשל, ל-38.9% מהנשים מאוד חשוב לשמור עותק מודפס של התמונות החשובות להן, לעומת 21.1% מהגברים, 43.4% מהנשים נוהגות להציג תמונות בצורה פיזית (למשל באלבום תמונות או על קירות הבית), לעומת 25.1% מהגברים ו-% 46.7 מהנשים הדפיסו תמונות עבור הכנת אלבום בשנה האחרונה, לעומת 36.2% מהגברים.

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג