לא מפחדים בגבהים: מועדון "הורטיגו" בחיפה רכש מערכת בקרת לקוחות חדשנית


לאור הרצון ליצירת נאמנות למקום בילוי אחד ולשפר את השירות ללקוחות, החליט מועדון ה"ורטיגו" ברמת דוד לפעול בצורה חדשנית ומיוחדת ולהקים מועדון לקוחות קבוע למקום. המועדון החל לעשות שימוש במערכת מידע מממוחשבת חדשה לניהול בקרת הכניסה למועדון. מערכת זו שמה דגש על טיפוח נאמנותם של קהל המבלים במועדון, וכן מקנה להם הטבות רבות במועדון.


המערכת מופעלת על-ידי חברת דרים פור יו בע"מ (מקימת המותג: SimpleSMS), המספקת מגוון שירותי ערך מוסף לסלולר וניהול קשרי לקוחות עבור עסקים (B2C)



המערכת שפותחה למועדונים כוללת אתר אינטרנט מתקדם אליו נכנס כל עובד במועדון דרך האינטרנט ומכניס את פרטי המוזמנים לאירוע. המערכת הקולטת את פרטי הלקוח בכניסה מעדכנת את נתוניו בקופת המועדון, ומאפשרת ללקוחות כניסה מהירה, מוזלת, והנאה מתוכנית טיפוח נאמנות המקנה להם הטבות בכניסה. כמו כן, המערכת מאפשרת לבעלי המועדון מעקב ובקרה אחר כניסת כל לקוח למועדון, ואפשרות להוציא דוחות באופן עצמאי.



המותג SimpleSMS הוקם בתחילת שנת 2006 ע"י חברת דרים פור יו בע"מ ומאז מספק פתרונות תקשורת מתקדמים לשירותי SMS. בסל המוצרים נמצא אתר האינטרנט www.SimpleSMS.co.il, ותוכנות שונות לשליחת הודעות מOFFICE ומתוך שרתי מיילים. המותג נותן מענה למאות לקוחות עסקיים בארץ ולקראת סוף שנת 2007 צפוי להציע שירותים מקבילים בחו"ל.



אולי יעניין אותך

15795pic.jpg1_

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''